En helt vanlig sommarhimmel på Lamberget i Karlstad, och nya Engholmsbron som vi fick vänta 2 år på.
Nya Engholmsbron i Karlstad över en spegelblank kanal, träd längs kanalen och sommarhimmel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda och 7 till
  • Laddar…
Ute på jobb och snart snart ska 9-kaffet avnjutas här
(Fast det var förra veckan....)
Trädgårdsbord och stolar med utsikt över solbelyst sjö, omgivna av träd och klippor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
13th Marine och 9 till
  • Laddar…
4774
Inatt fick vi besök av två himlafina älgar som glatt mumsade på plommonbuskarna Älg står på ett grusigt underlag bredvid gröna buskar och träd i närheten av ett rött hus med vita fönsterkarmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Arg
  • Älska
Alfredo och 6 till
  • Laddar…
Maria T
Två broar som korsar en flod, med en modern bro ovanför och en äldre valvbro nedanför, omgivna av grönska och en båt till höger i bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 8 till
  • Laddar…
4774
Maria T Maria T skrev:
[bild]
Du får mig verkligen att sakna min gamla hemstad 😥 men vi har det så bra här i Sorunda så vi stannar här tills vi blir pensionärer och planerar då att flytta tillbaka för att underlätta livet med alla bekvämligheter med närhet till allt 😄. Himlafin är hon vår stad ♥️
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Maria T
4774 4774 skrev:
Du får mig verkligen att sakna min gamla hemstad 😥 men vi har det så bra här i Sorunda så vi stannar här tills vi blir pensionärer och planerar då att flytta tillbaka för att underlätta livet med alla bekvämligheter med närhet till allt 😄. Himlafin är hon vår stad ♥️
❤️ Hon är verkligen Himla fin, din och min gamla hemstad, men jag är också vääääldigt nöjd med att bo på en ort som är nära men med ännu mer natur, och jag vet inte om det där med att bo i en lägenhet nånsin kommer kännas rätt igen, men förhoppningsvis dröjer det många år innan beslut behöver tas.
(Hoppas vi kan ta nytt tag men den där fikan 😉 det vore så kul!)
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
En skånsk flagga vajande på en flaggstång i en trädgård med ett lekhus, rutschkana och grönska i bakgrunden under en klarblå himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Träbrygga vid sida av sjö i solnedgång, med en liten byggnad till vänster och skogsklädda berg i horisonten under en molnig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fribygg och 7 till
  • Laddar…
20240621_174230.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 9 till
  • Laddar…
Fotograferat genom bilrutan utanför Luleå...

Dubbel regnbåge sedd genom bilrutan, med en grönskande skog och en landsväg utanför Luleå under en molnig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 7 till
  • Laddar…
4774
En liten figur sitter på en avsågad stubbe bredvid en gran i en trädgård med grönt gräs och en stenig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
En rosa himmel med en regnbåge ovanför en skog i skymningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Solnedgång över en stilla sjö med mjuka orange och rosa färger på himlen och reflektioner i vattnet, sedd från ett tak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Var ute på taket på jobbet inatt.
 
  • Gilla
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Magisk soluppgång!
 
  • Soluppgång över en sjö med en dimmig åker, träd och båtar i förgrunden, insvept i varmt morgonljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 12 till
  • Laddar…
Träffade på denna lilla räven när jag var ute och gick, filmen är en månad gammal 🦊
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
trenchcoat och 9 till
  • Laddar…
Solnedgång över en sjö med en brygga och båtar i förgrunden, omgiven av träd och med en himmel färgad i orange och lila toner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.