75mm avloppsrör
Avloppsrör i grå plast som ligger bredvid en tjock rulle papp och en upphängd borrmaskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tre upphängda skruvdragare av märket Bosch framför ett brunt avloppsrör monterat på en verkstadsvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
I garaget?
Nej, bättre upp, mina tre skruvdragare, en AEG och två Bosch, ligger i en byrålåda i vår entréhall.
Där ni andra har vantar och mössor i väntan på vintern.
(Ute i garage och förråd ligger sladd-maskinerna)

Så håller jag dem varma och goa, och batterierna går igång på full effekt vid behov :D

richardtenggren
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
I garaget?
Nej, bättre upp, mina tre skruvdragare, en AEG och två Bosch, ligger i en byrålåda i vår entréhall.
Där ni andra har vantar och mössor i väntan på vintern.
(Ute i garage och förråd ligger sladd-maskinerna)

Så håller jag dem varma och goa, och batterierna går igång på full effekt vid behov :D
Finns ju folk med varma garage också :)

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Finns ju folk med varma garage också :)
Ja.
Och det finns folk som tittar på TV hela kvällarna. Fast det finns Bygga Hus :geek:

Jag har börjat förvara vissa saker i sina orginallådor eftersom dom inte används så ofta, slipmaskinen, sticksågen och den ena vinkelslipen. Dom passar alla lådorna ganska exakt under snickarbänken. Men mina två dragare som används heöa tiden ligger där dom lämnades sist, jag har slutat försöka få ordning på det....

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Jag har två Makitadragare som alltid står "stand by" på arbetsbänken.
Köpte dessa som combokit i en dubbelsystainer och den är lite osmidig att plocka med, så den står mer eller mindre oanvänd.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.