105 527 läst · 35 svar
106k läst
35 svar
Förbränningstoalett - Toamoa
Hej på er,
Vår Toamoa fick åka iväg till förmån för en Cinderella. Vi fick helt enkelt göra nytt hål i väggen och täcka för det gamla. Ser helt okej ut. Cinderellan har nu varit igång i två veckor och fungerar utmärkt! Vi köpte också via VVS-butiken/Nils och har fått mkt bra bemötande från dag 1.
Kanske Toamoa kan bli en bra produkt så småningom, men i dagsläget känns den ju alldeles för osäker och instabil. Längre/mer omfattande produkttester innan lansering hade varit på sin plats!! Kunden ska inte behöva sköta sluttester.
Vår Toamoa fick åka iväg till förmån för en Cinderella. Vi fick helt enkelt göra nytt hål i väggen och täcka för det gamla. Ser helt okej ut. Cinderellan har nu varit igång i två veckor och fungerar utmärkt! Vi köpte också via VVS-butiken/Nils och har fått mkt bra bemötande från dag 1.
Kanske Toamoa kan bli en bra produkt så småningom, men i dagsläget känns den ju alldeles för osäker och instabil. Längre/mer omfattande produkttester innan lansering hade varit på sin plats!! Kunden ska inte behöva sköta sluttester.
Ako: klart att du ska ha pengarna tillbaka! Kontakta din återförsäljare och förklara problemet, bara.
Själv så bytte jag upp mig till en Cinderella genom samma återförsäljare och hade då inte betalt Toamoan, så jag hade inga pengar att kräva tillbaka...bara betala mer
Returen får återförsäljare och tillverkare fixa. Hänvisa till tråden på forumet om de låter förvånade över dina problem!! Du är ju inte ensam om man säger så...
Själv så bytte jag upp mig till en Cinderella genom samma återförsäljare och hade då inte betalt Toamoan, så jag hade inga pengar att kräva tillbaka...bara betala mer
Hej, ser att det här är en gammal tråd men lyfter den för att höra om det finns fler som testat ToaMoa då jag går i förbränningstankar.
Har produkten förbättrats?
//
Har produkten förbättrats?
//
Jag har haft toamoa i en månad. Har också problem med heat error. Man får stänga av och på 4-5 gånger och dessutom går temperaturen bara upp i 250 grader. Jädra skittoalett. Har försökt att lägga en liten upphöjning i varje hörn som det står att man skall göra för att få kylning underifrån men det hjälpte inte.
Klicka här för att svara