nikasp
Kanske får förtydliga. Menar tvärnej till att polera den. Han gjorde nog det bästa han kunde men det blev ruskigt med polerrosor som såg förjäkligt mycket sämre ut än lite repor.

Jag skulle köpa Electrolux eller Lahega Steelcare och testa. Jag har haft E-lux fast i sprayflaskeform och det var förbålt bra på att ta bort alla fläckar mm. Började man med en vit trasa på en helt ren sink så blev trasan ändå grå efter man polerat med medlet.

sir_daniel skrev:
Skillnad när den är ny och du inte ens tagit boendet i bruk, nu är den använd och enda som betalar utbyte är du själv.
Svårt att motivera byte pga fläckar...

• Gilla
eriksan007
  • Laddar…
Gnagare i Bajenhöjden skrev:
Har du köpt en fabriksny rostfri diskbänk tidigare? Den där typen av fläckar syns när den är ny och spegelblank, var samma för mig för nåt år sen, men när hela ytan mattats ned lite efter daglig användning försvinner problemet.
När du nämner det så slår det mig att jag haft en exakt likadan diskbänk, köpt på samma ställe. Satte in den i mitt förra hus när jag renoverade köket där. Den var helt fräsch efter fyra år.

nikasp
Jag lyckas också hålla mina fina i flera år men då undviker jag att ställa gjutjärnspannor och annat som garanterat repar på diskbänken. Satte in en Intra Atlantic i höstas och har haft nya Blanco i två tidigare boenden. Känns som att det lönar sig med kvalitetsbänkar.

silverdip armband diskbänk fläck Problemet svårt att ta bort hur få den bort behöver hjälp som kan det bra gå bort på riktig snälla få hjälp

Märks att det är fredag :crysmile:

• Gilla
Robert63 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.