Helt ärligt tror jag inte du vill ha andra papper. Festools papper är bland de bästa på marknaden och varar enligt min erfarenhet mångdubbelt längre än andra papper. Det höga priset på Festools papper vinner man på livslängden, tro det eller ejHigh_Fidelity skrev:
Det kan jag mycket väl tänka mig men problemet är att Saphir har för begränsade kornstorlekar. Jag vill kunna slipa en väldigt hård yta men med fint papper.phl skrev:
Har du lyckats få något bättre pris än 4850:- från de svenska återförsäljarna? 4300:- ink moms och frakt är ju annars ett bra utgångsläge om du vill ta en diskussion med någon svensk ÅF. Kanske diskuterats tidigare men hur är det med 1+2 garantin då man beställer från utlandet?Nimajneb skrev:
Nej... men jag är heller ingen storkund hos dom...låååångt ifrån.OHE skrev:
Dom är mycket väl medvetna om läget gentemot andra länder men med Svensk moms är det svårt att konkurrera. Sedan jobbar ju även Festool med fasta rek priser och här kan vi inte dra nytta av Eurofallet hos Svenska ÅF ännu. Så bäst är att handla från Europa.
Har haft en RO90 sen början av juni, hur nöjd som helst. Har visserligen inte testat varken 125 eller 150 men kraften den räcker till vill jag lova. Har frågat mig flera ggr hur man skulle orka hålla emot en större maskin när man får kämpa för att tygla denna. Har bla gjort ett gäng fönster i sommar o maskinen är perfekt! Liten, lätt, stark...grym!
I dag så laddades bilstereon med Rammstein som spelades på hög volym och jag åkte och hämtade min RO 90. I morgon ska den nog få bekänna färg på en gammal garageport som behöver målas lite.
Vad priset beträffar så är jag mer än nöjd, även om sambon inte riktigt är det än...
Vad priset beträffar så är jag mer än nöjd, även om sambon inte riktigt är det än...
Produkter som diskuteras i tråden