Paul-Staffanstorp skrev:
Alltså samma och enda fördelen jag hittar på min 220v Carvex också... :S
Men vänsterhandsfattning/knapp och vinkling genom bottenplatta då? Möjlighet att såga 45 grader och ändå ha dammsugaren inkopplad?

--- Mats ---

Mats Bengtsson skrev:
Men vänsterhandsfattning/knapp och vinkling genom bottenplatta då? Möjlighet att såga 45 grader och ändå ha dammsugaren inkopplad?

--- Mats ---
Jättebra om man är vänsterhänt kanske men det är inte jag...

Såga 45 grader är inte heller något jag nyttjar så därav ingen uppfattning av detta...

Det är mycket möjligt att vissa människor ser många fördelar och det kan vara intressant att läsa om, men det har ju helt och hållet att göra med vilka arbetsområde man nyttjar sågen till...

Jag har en festtool jacka :D hehe

Gör ett härlig trådlyft här, men tyckte att rubriken passade rätt så bra så är väl lite onödigt att starta en ny :)

Någon som vet om någon kampanj eller bra erbjudande på en TS 55 sänksåg? Gärna med styrskenor och sys?
Alternativt vart man handlar till bra pris?
Är inte främmande för att handla utomlands men vart gör man det till bästa pris? Är det bättre att köpa sågen utomlands och skenorna hemma i Sverige pga fraktkostnader?

Jimmu skrev:
Gör ett härlig trådlyft här, men tyckte att rubriken passade rätt så bra så är väl lite onödigt att starta en ny :)

Någon som vet om någon kampanj eller bra erbjudande på en TS 55 sänksåg? Gärna med styrskenor och sys?
Alternativt vart man handlar till bra pris?
Är inte främmande för att handla utomlands men vart gör man det till bästa pris? Är det bättre att köpa sågen utomlands och skenorna hemma i Sverige pga fraktkostnader?
Frakten från tex. Tyskland brukar inte gå lös på mer än €20 så det brukar helt klart löna sig att handla från utlandet! :)
Kolla ebay.de och idealo.de för bästa pris.

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.