940 lĂ€st · 23 svar
940 lÀst
23 svar
Festool damsugare akut hjĂ€lp đ
Enligt festool sĂ„ âpassarâ inte de vanliga slangarna pĂ„ auto clean. NĂ„gon som testat en âvanligâ slang pĂ„ en AC?
(Hittar ingen lÀngre Àn 3,5m som passar för AC)
Hittade det hÀr pÄ en sida. Vet inte om det betyder att andra slangar inte fungerar?
âFeaturing an RFID chip, the hose has automatic suction hose detection. It communicates the hose diameter on connection to a compatible Autoclean extractor, in order to ensure correct suction adjustments.â
Hittade det hÀr pÄ en sida. Vet inte om det betyder att andra slangar inte fungerar?
âFeaturing an RFID chip, the hose has automatic suction hose detection. It communicates the hose diameter on connection to a compatible Autoclean extractor, in order to ensure correct suction adjustments.â
Det var sĂ„ jag med förstod det, sĂ„ det blev en utanL Lovan83 skrev:Enligt festool sĂ„ âpassarâ inte de vanliga slangarna pĂ„ auto clean. NĂ„gon som testat en âvanligâ slang pĂ„ en AC?
Efter lite mer sökande sÄ verkar det som att det finns kopplingar att köpa med RFID chip för att AC ska fungera. DÄ kan man köpa valfri slang om man inte hittar en fÀrdig.
Dock verkar det som att de har bytt pĂ„ âallaâ slangar för nu finns det massor med slangar att köpa som passar. NĂ€r jag tittade senast var det bara nĂ„gon enstaka.
Koppling:
https://www.festool.se/tillbehoer/d...utningsmuffar/204920---d36-dag-asctr#Ăversikt
Dock verkar det som att de har bytt pĂ„ âallaâ slangar för nu finns det massor med slangar att köpa som passar. NĂ€r jag tittade senast var det bara nĂ„gon enstaka.
Koppling:
https://www.festool.se/tillbehoer/d...utningsmuffar/204920---d36-dag-asctr#Ăversikt