Johnny Viking Johnny Viking skrev:
Nyhetsartiklarnas kommentarer är i fel ordning. Första kommentaren i ämnet ska vara högst upp. Sen fallande i ordning. Nu klickar man på första för att se vad första kommentar är, och tas till sist i tråden. Blir helt fel.
Vi har valt att göra så eftersom vi bara vill visa några stycken kommentarer under artiklarna och då tror vi det skulle kännas fel att vända på det.
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag kollade resultat för omröstningen i en omröstningstråd.
Och inte är det OK att det ser ut såhär ...
Detta är fixat nu.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
N Napster skrev:
Jag saknar knappen "Visa alla" inlägg på en sida, har den tagits bort?
Ja, "Visa alla" har tyvärr försvunnit. Jag saknar också den ibland, särskilt i längre trådar. Vi ska försöka återskapa den men den ligger inte högst upp på att göra-listan.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Förlåt, det var meningen att första delen av mitt inlägg skulle tas bort när jag såg att du hade skrivit ungefär samma sak.

Okej, jag ser inte alla mina trådar utan bara två och jag vet om att jag har startat åtminstone ytterligare en tråd som är drygt ett år gammal.
Vi har inte glömt bort dig. Vi tror vi vet vad felet beror på men vi har inte hunnit titta närmare på det.
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
RilleRock RilleRock skrev:
Undrar även om man kan "förhandsgranska" inlägg via appen?
Nej, det kan man tyvärr inte göra. Men det är fler än du som efterfrågat förhandsgranskningsfunktionen så det är mycket möjligt att den kommer tillbaka. Men detta är också en grej som inte ligger högst upp på att göra-listan.
 
  • Gilla
RilleRock
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi har valt att göra så eftersom vi bara vill visa några stycken kommentarer under artiklarna och då tror vi det skulle kännas fel att vända på det.
Fast det var inte så på förra sajten vad jag minns. Så känns lite konstigt att plötsligt byta.

Att det vore för att spara utrymme undertill känns också lite overkill i det läget.

Så för att komma till första inlägget för att läsa i kronoligisk ordning nu så måste jag klicka runt flera gånger.
 
Johnny Viking Johnny Viking skrev:
Fast det var inte så på förra sajten vad jag minns. Så känns lite konstigt att plötsligt byta.
Jo, det var så förut också. Så här såg det ut då:
Skärmbild av diskussionstrådar på ett forum med datum och textutdrag men utan artiklar nedan.

Johnny Viking Johnny Viking skrev:
Att det vore för att spara utrymme undertill känns också lite overkill i det läget.
Jag förstår att det känns knasigt att spara utrymme nedantill när det inte finns något nedantill men anledningen är att det under ska dyka upp flera artiklar automatiskt när man scrollar (men vi har inte hunnit konfigurera elasticsystemet än).
 
Kanske har skrivit om tidigare men,
Jag saknar att kunna titta på senaste inlagda bilder under \inspiration\forum\alla.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Dags med en positiv kommentar?

jag såg plötsligt att "Inkorg" är en sammanslagning av både in- och ut-PM i samma lista, ordade kronologiskt.

Fem kofötter för detta! (y) (y) (y) (y) (y)

(Så var det väl inte förut, som jag minns i alla fall)
 
Tack! Det är alltid kul med lite positiv feedback. :) I det nya systemet kan du och jag föra en konversation med varandra och om vi vill så kan vi bjuda in andra i konversationen också. Vi kan också ladda upp bilder och skicka till varandra, något som inte gick tidigare men som har efterfrågats. En klar förbättring.
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
tommib
Jag vet inte om detta är ett "fat finger error" men jag upplever ofta att när jag trycker på "Senaste" i browsern på telefonen så uppdaterar den sidan jag är på (en tråd, följer, något annat) istället för att ta mig till Senaste. Är det bara jag?

Chrome på Android.
 
Underbart att "forummenyn" hänger med nu!
 
AndersPS AndersPS skrev:
Underbart att "forummenyn" hänger med nu!
Gör den? Lucky You :D
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Jag vet inte om detta är ett "fat finger error" men jag upplever ofta att när jag trycker på "Senaste" i browsern på telefonen så uppdaterar den sidan jag är på (en tråd, följer, något annat) istället för att ta mig till Senaste. Är det bara jag?

Chrome på Android.
Vi lyckas inte återskapa ditt problem. Lyckas någon annan få samma fel?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.