Försöker uppdatera profilen med att lägga till en webbsida, men får hela tiden felmeddelande: lägg till en giltig adress

Finns det regler för hur den ska vara skriven?
 
richardtenggren
larsbj larsbj skrev:
Försöker uppdatera profilen med att lägga till en webbsida, men får hela tiden felmeddelande: lägg till en giltig adress

Finns det regler för hur den ska vara skriven?
htttp:// fick jag lägga till tror jag
 
  • Gilla
larsbj
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
htttp:// fick jag lägga till tror jag
Så var det(y)
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Åsa Lund
Per: Nån gissning om när "obesvarat" i forumet kan tänkas komma tillbaka? Saknar den...
 
  • Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Per: Nån gissning om när "obesvarat" i forumet kan tänkas komma tillbaka? Saknar den...
Bra tanke!

Det har ju flera gånger hänt att man kollat in där, och skrivit ett töntigt svar,
vilket fick fart på de riktiga forumexperterna så tråden fick liv.
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Vet inte om det rapporterats innan, men om senaste inlägget i en tråd endast är en bild så finns det ingen text att klicka på för att hamna på "senast olästa"-inlägget.

Kanske skulle gå att få en "[BILD]" i text där eller något?
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
ullberg
13th Marine 13th Marine skrev:
Vet inte om det rapporterats innan, men om senaste inlägget i en tråd endast är en bild så finns det ingen text att klicka på för att hamna på "senast olästa"-inlägget.

Kanske skulle gå att få en "[BILD]" i text där eller något?
Man kan läsa det genom att klicka på den minimala blå punkten, ~50/50 att lyckas - men jag håller med, en "dummytext" vore mycket bättre.

/U

PS: tryggades du månne av senaste inlägget i humorhörnan?
 
Om man redan har läst inlägget så finns det ingen blå punkt i senastaste-listan. Då blir det svårare...
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Per: Nån gissning om när "obesvarat" i forumet kan tänkas komma tillbaka? Saknar den...
Vi har påbörjat arbetet med Obesvarat men blev inte riktigt klara. Ska se om vi kan färdigställa den idag eller imorgon.
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Går det inte att bestämma antalet inlägg per sida längre? Hade 30 inlägg förut och tyckte det var skönt.
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
Kanske har någon redan tyckt detta: Men känns inte titeln "Besserwisser" som något negativt istället för något en medlem gör sig förtjänt av per automatik?

Även om jag själv tycker mig ha identifierat en och annan här... ;)
 
BirgitS
S Snål-Jocke skrev:
Kanske har någon redan tyckt detta: Men känns inte titeln "Besserwisser" som något negativt istället för något en medlem gör sig förtjänt av per automatik?

Även om jag själv tycker mig ha identifierat en och annan här... ;)
Besserwisser mm. är en titel man väljer själv i inställningarna: https://www.byggahus.se/forum/account/personal-details
 
  • Gilla
Snål-Jocke
  • Laddar…
Ah, ok tack. Då klarnar det. Egenval med glimt i ögat kan ju alltid vara kul.

Fattade inte detta :)

Edit: Är husägare enligt samma val nu då.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Saknar möjligheten att markera ett forum som läst!
Annars ser det bra ut
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Gör den? Lucky You :D
Nej, men den gjorde det igår. :(

Edit: Aha, det beror på vilken skärmstorlek man kör! @Per Eskilsson - kan vi inte få menyn även på stora skärmar?
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.