R
returen returen skrev:
nu är det väl snarare tvärt om R beskylls för att vara E och undrar varför
💯 sant 🤔
 
returen returen skrev:
vem/vad är denna electroluxare?
hittar inget användarnamn med detta
är det bra eller dåligt att jämföras med detta spöke?
Som jag skrev så var det en undran.
Men Returen dyker upp strax efter att E har lämnat på egen begäran efter att ha käbblat med Marlene om jag förstått rätt, med ett användarnamn som skulle kunna syfta på att man är tillbaka.

Dessutom har R en väldigt lik stil att skriva på, både formatering och innehållsmässigt, samt har en särintresse för vitvaror.

Jag verkar inte helt ensam om min observation, och jag är nog inte ensam om att veta vilken användare som en gång i tiden kallade sig Liteavvarje.

Visa bilaga 1*q79K-mVIv7aAdXjzd_dyng.webp
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Electroluxaren returns 2.0…
Bra isåfall. Jag minns electroluxaren som en användare med mycket goda kunskaper om vitvaror. Fick hjälp av honom flera gånger.

Sen om han nån gång efter fredagsgroggen uttryckte sig lite oortodoxt i nåt inlägg såg jag ingen anledning att gå i polemik med honom utan scrollade bara förbi.
 
  • Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
R
Keiller Keiller skrev:
Bra isåfall. Jag minns electroluxaren som en användare med mycket goda kunskaper om vitvaror. Fick hjälp av honom flera gånger.

Sen om han nån gång efter fredagsgroggen uttryckte sig lite oortodoxt i nåt inlägg såg jag ingen anledning att gå i polemik med honom utan scrollade bara förbi.
Håller med dig jag gillade och respekterade hans kunskap..
 
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Minns jag fel att det tidigare fanns en funktion för att filtrera en tråd så att man bara såg TS och ens egna inlägg? Hittar inte den mycket användbara funktionen nu.
 
Det finns, men är mig veterligen exklusivt för premiummedlemmar.
Bild av en diskussionstråd med en filtreringsmeny markerad i rött, visar alternativ som "Alla inlägg" och "Trådskaparen och dina inlägg" för premiummedlemmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
krillek
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det finns, men är mig veterligen exklusivt för premiummedlemmar.
[bild]
Så är det säker. Trodde jag var premiummedlem (fortfarande) men det måste ha tagit slut. Heder åt BH som inte automatiskt förnyar i så fall 😅
 
Har det kommit nån uppdatering i början av förra veckan för mobilversionen av sidan? Jag tycker texten plötsligt har blivit mindre och jag måste numera ha glasögonen på mig för att kunna läsa bekvämt.
 
Krikkan Krikkan skrev:
Jag tycker texten plötsligt har blivit mindre
Har du sett att du kan öka textstorleken? Meny vid de tre prickarna i övre högra hörnet.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Har du sett att du kan öka textstorleken? Meny vid de tre prickarna i övre högra hörnet.
Nej, det har jag inte sett! Hittar inte menyn du hänvisar till, var letar jag mer exakt?
 
Krikkan Krikkan skrev:
Nej, det har jag inte sett! Hittar inte menyn du hänvisar till, var letar jag mer exakt?
Prickarna i övre högra hörnet.

Fast du kanske inte menar BH-appen?

Bild av ett diskussionsforum på mobil med frågan om att öka textstorlek genom tre prickar i övre högra hörnet samt en meny med olika alternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alfredo Alfredo skrev:
Prickarna i övre högra hörnet.

Fast du kanske inte menar BH-appen?

[bild]
Ah, nej jag är i en vanlig webbläsare. Är emot appar för sociala medier. Har tyvärr inga prickar här och hittar inte funktionen.
 
Krikkan Krikkan skrev:
jag är i en vanlig webbläsare
Kan du inte bara zooma. Eller öka enhetens textstorlek rent generellt via inställningar/text eller något liknande.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Kan du inte bara zooma. Eller öka enhetens textstorlek rent generellt via inställningar/text eller något liknande.
Jag kan ju ta på mig glasögonen. Eller kisa lite. Zooma blir drygt för då måste jag scrolla i sidled hela tiden.
@Marlen Eskilsson kanske vet om det går ändra textstorleken i webbläsare?
 
Ctrl och mushjulet framåt så blir texten större
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.