18 297 läst · 89 svar
18k läst
89 svar
Fabriksåterställa Easee laddbox
Inte för att jag vet vad du är för sorts person, men har man den insikten att får inte jag göra det, så säger jag inte vem som kan göra det eller hur. Dina kunder som du troligen har, är dom tvungna att gå via DIG då. Det är liksom att låsa fast en kund i något. Vad H-E händer med dessa kunder om du får en enkelbiljett till himlen. Ska dom då sitta i klistret för att du är så insnöad och egoistisk med att jag är bäst. Du är inte allenarådande, det finns alltid dom som är bättre, men har en annan uppfattning om saker och ting. Och inte bara att någon ska vara till 100 % .beroende av någon. SÅ TÄNK TILL LITE.P Putte 9497 skrev:
Det kanske går att prova. Man kanske ska ta fram manualen också. Hur man hanterar systemet inklusive "systemägandet" borde ju framgå där?H hapazard skrev:
Eller så får man leta reda på den manual som beskriver det.
Tack för alla kloka svar och råd. Jag har installerat Installer appen och dem vill att jag läser av nfc etiketten på bakplattan. Jag försökte få lös frontkåpan men den sitter som sten. Är det någon som vet hur man får lös den? Såg ingen skruv den sitter fast i.