16 869 läst · 26 svar
17k läst
26 svar
Erfarenhet av One Coat Water Seal jmf Sioo?
Gör troligen något fel, då det inte funkar att bifoga bild!
Har inte använt den efterfrågade produkten, däremot använde jag nitor wood protection. För att slippa få det för halt samt få bort åsar i trallen så hyrde jag en golvslip och slipade allting.
Valde då att avsluta slipningen med ett lite grövre papper för att nästan få sandpapperkänsla i trallen. Alltså ett aktivt val då jag har småbarn och tänkte att hellre lite "halkskydd" än glashalt
Valde då att avsluta slipningen med ett lite grövre papper för att nästan få sandpapperkänsla i trallen. Alltså ett aktivt val då jag har småbarn och tänkte att hellre lite "halkskydd" än glashalt
Jag har inte noterat att det är halt vid något tillfälle. Senaste behandling var 2019 och när jag kollar noga nu är det absolut inte halt! Jag har dock inte kollat om det är halt vid regn!J Jarlsgård skrev:Har inte använt den efterfrågade produkten, däremot använde jag nitor wood protection. För att slippa få det för halt samt få bort åsar i trallen så hyrde jag en golvslip och slipade allting.
Jag har ingen aning, har som sagt inte använt den produkten utan tipsade mer om hur man kunde gå till väga om man var orolig för detMil Palmeras skrev:
En fundering. Jag ska göra behandling år 2, har en Pcl4 för rengöring. Hur mycket gjorde ni rent innan ni applicerade år 2? Orolig att jag tar bort det ”första” skyddet om jag rengör för ”mycket”Mil Palmeras skrev:
Liknande trådar
-
Söker omdöme erfarenhet av Andersen Electric Nordic one.
Värmepumpar -
Erfarenheter av ComfortZone rx50
Värmepumpar -
Erfarenheter av inbyggda installationer i badrummet
Badrum -
Solceller - erfarenhet och rekommendationer
El -
CLT/KL Vill bygga garage i korslimmade väggsektioner, erfarenheter?
Lösvirke & Timmerhus