Jag valde mitt nick med en smula ironi för att det på sätt och vis är lite fegt (om än ofta klokt) att ha ett anonymt alias ;)
 
Modig skrev:
Jag valde mitt nick med en smula ironi för att det på sätt och vis är lite fegt (om än ofta klokt) att ha ett anonymt alias ;)
Jag känner ett par förhandlare som heter Modig och Säker i efternamn och de gör skäl för sina namn. :) Är säker på att du oxå gör det;)
 
Mackin skrev:
Jag känner ett par förhandlare som heter Modig och Säker i efternamn och de gör skäl för sina namn. :) Är säker på att du oxå gör det;)
Jovars, ibland så:) (Det var förresten en grej till jag gillade med mitt nick, att det är/låter som ett "riktigt" efternamn.)
 
Jante skrev:
Hmmm :rolleyes: sa att jag försöker vara ödmjuk, INTE att jag är det :D

Är ju en STOR skillnad, eller hur ;)

// Jante

Mycket stor skillnad, då får du godkänt :D
 
cecar33 för att jag varken heter det eller är det 33
 
Marlene Eskilsson skrev:
Mycket stor skillnad, då får du godkänt :D

d^_^b

Jante
 
För 20 år sedan missade jag en bokstav när jag skulle signera ett slöjdverk genom att stansa lädret (det gick ju liksom inte att ändra). När jag senare började surfa runt på olika forum mindes jag detta och heter nu varianter på mitt namn där en bokstav är bortplockad; olika bokstäver saknas i olika forum.

För övrigt är den vackra byggnaden ovanför mitt namn Molineux House, ett lite subtilt sätt att tala om för alla vilket fotbollslag jag håller på.
 
försa bokstaven i första namnet, hela tilltalsnamnet, första bokstaven i efternamnet....och jag har aldrig råkat ut för att det är upptaget nånstans....
 
Valde mitt namn utifrån min första "firma" som jag hade när jag var 12 år :)

Startade denna med en kompis vid namn George, firman hette M & G .
Och jag heter Mikael
Då vi tyckte att vi skulle bli internationella så döpes "firman" om till M&G

Dvs MandG
 
Mitt namn är inspirerat av den amerikanske trollkonstnären Chriss Angel. Själv är jag förbannat bra på att lura folk med kort.

Men jag heter Christian och är från Sverige. Därför fick det bli Chriss of Sweden - Chrissofsweden

/Christian
 
Skriver väl här... bytte nyligen nick här då jag inte ville ha mitt förra då det gör det alldeles för lätt att identifiera mig som person via det.
Det här nicket använder jag även på andra ställen... just för att jag är köttätare och inte nån växtätare. :D
 
Mitt är taget efter hundens namn Loco och han är av rasen American staffordshire Terrier (Amstaff) = Amstaff_Loco
 
Slacker från den gamla NetBaby karaktären men även för att det är raka motsatsen till vad jag är - Absolut ingen Slacker utan många projekt och myror i brallan symptomet 24 timmar om dygnet.

page1.jpg
 
Jag är anonym på en del andra ställen på nätet, men när jag känner att jag inte behöver vara det så använder jag helt enkelt mitt efternamn, utan prickar. Det finns bara 20 personer i Sverige med det efternamnet och den stavningen, så det är praktiskt nog nästan aldrig upptaget.
 
Min mormor tyckte jag såg ut som Toker i "Snövit och de sju dvärgarna" när jag var liten. Och så är jag född -78.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.