9 007 läst · 47 svar
9k läst
47 svar
En vinterbild på huset!
Ja men smaken e ju som bakenJan-Å skrev:
Kan nog ha blädrat förbi den tråden men är inte så intresserad av ombyggnadstrådar så jag har nog inte lagt den på minnet.
Redigerat:
Jättekul att se alla hus; gamla som nya, stugor och stora villor. Vårt hus är ÄNTLIGEN klart och vi har just flyttat in. Har dock inte i närheten av lika fin trädgård och tomt som alla ni andra har, tvärtom är det så smått så jag kan bara få med hela huset på bild om jag backar in i grannens granhäck...
Inget vidare ljus i den här bilden, men det var vad jag hade. Tyvärr lite sönderrenoverat i exteriören av tidigare omdömeslös ägare men vi jobbar på det.
Trädgård på framsidan resp. baksidan
Ja eller hur? För att inte tala om den käcka "moderna" villapanelen med raka 10 cm lockbrädor. Jättepassande på ett hus byggt 1696
estwing. Du pratade i nån annan tråd om att du kanske kunde lägga ut bilder från hur huset ser ut innifrån efter ombyggnationen. Vore intressant att se. Du verkar ju kunna din sak... Det blir riktigt snyggt. Har du några nya projekt på gång?
hej, hade jag gärna gjort men saken är den att jag har problem att lägga upp bilder här på bygga hus, jag vet ej varför...Sylar skrev:
så fort det funkar så skall jag.
mvh
estwing