Riktiga kunder är alltså de som spenderar över 20 000 kr? Framgår inte av hemsidan men du kanske har anknytning?
 
RilleRock
T-34 skrev:
Riktiga kunder är alltså de som spenderar över 20 000 kr? Framgår inte av hemsidan men du kanske har anknytning?
Jag har ingen aknytning.
Bara menar att om jag hade haft fullt upp så får man prioritera.
Tar man då dem som är i butiken eller de som mailar?
Ibland hinner man inte vara på alla ställen samtidigt.
Tycker man sen de har för höga priser då är de väl bara att handla ngn annanstanns med bättre priser.
Och hoppas på kvaliten och desigen tilltalar ögat.

E ganska ny här men tycker de flesta verkar så gnälliga?
Har ja fel? ;)
 
Jag fick fraktfritt när jag beställde varor för mer än 7000:- inkl. moms... Annars hade frakten "ätit upp besparingen".
 
T-34 skrev:
När jag köpte mitt LexCom Home system inkl VP dosor och Lexel Senso-prylar fick jag runt 20%-25% lägre pris från en bekant jämfört med vad Elbutik skulle ha. Det gäller alltså exakt samma E-nummer så jag förstår inte vad du menar med äpplen och päron?
Du kan omöjligt ha fått 20-25% rabatt på Elbutiks priser och företaget du handlade från ändå skulle ha tjänat pengar.

När det gäller LexCom Home prylarna så har Elbutik ett 15%-igt påslag,vilket skulle betyda att du handlat prylarna billigare än vad Elbutik gör.

;D ;DGRATTIS TILL EN KANONAFFÄR ;D ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.