MagnusSt skrev:
Idag har vi burit in grejer och försökt sortera o få allt där det ska vara, Sjukt svårt. Vi frågade oss också varför vi hade 7 sju stora salladsskålar i glas/porslin. Vi får nog rensa lite tror jag:D
Kan vara bra att ha!
Snart tar grabben med festoolgrejerna studenten, och rätt som det är doktorerar han teknisk fysik.

Perfekt att ha några skålar till potatissalladen då (till den obligatoriska rostbiffen).
 
Sådär, nu går det som sagt saktare. Ngn skrev att snart är köket sterilt och trist. Har hängt upp en tapet som är rätt livad:) antingen hatar man eller älskar man den nog. Jag har insett att jag blir glad av den.

ImageUploadedByByggahus.se1358521130.769181.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Du är duktig du.....själv ligger jag just nu på latsidan....men ska, så fort det blir lite varmare, börja med min renovering....(ta bort en ytterdörr, ta bort ett fönster, isolera golv...........) Sånt kan man ju inte göra nu den här årstiden.....synd på din bil, men som du säger...lätt att bli trött och sliten och ouppmärksam....
Fortsätt gärna med fler bilder...kul.......
 
Hur blev resultatet? :D
 
Ja du, har haft fullt upp på jobbet, så något slutresultat har jag inte än, Gör lite då o då men har massvis småplock kvar, Lovar att visa här när allt e klart, eller kanske skulle göra en liten uppdatering på det som e gjort sen jag skrev i tråden senast.
 
  • Gilla
Villa Tunnbrödet
  • Laddar…
Vet precis hur det är! Har renoverat köket i över ett år nu. Jag röstar på det senare alternativet, är väldigt nyfiken!
 
Nuu börjar det bli dags för en uppdatering!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.