724 841 läst · 2 877 svar
725k läst
2,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Medlem
· Västra Götaland
· 2 309 inlägg
FREDAGSFRÄCKIS: (rolig historia)
A farmer buys a young rooster and as soon as he gets it home, the rooster fucks all the farmer’s 150 hens.
The farmer was very impressed.
At lunch, the rooster screws all 150 hens again
The next day, the rooster fucks the ducks and the geese…
Sadly, later that day, the farmer finds the rooster laying on the ground half-dead with vultures circling overhead.
The farmer says, “you deserve it, you horny bastard.”
The rooster opens one eye and says
“Shhhh, they’re about to land!”
A farmer buys a young rooster and as soon as he gets it home, the rooster fucks all the farmer’s 150 hens.
The farmer was very impressed.
At lunch, the rooster screws all 150 hens again
The next day, the rooster fucks the ducks and the geese…
Sadly, later that day, the farmer finds the rooster laying on the ground half-dead with vultures circling overhead.
The farmer says, “you deserve it, you horny bastard.”
The rooster opens one eye and says
“Shhhh, they’re about to land!”
Medlem
· Sverige
· 5 342 inlägg
Här är en pärla jag fiskade upp idag från Roliga saker kvinnor sagt och gjort under... | mama (expressen.se)
"
Vi bad er läsare att dela med er av era knasiga upptåg på förlossningen och fick in berättelser om såväl virriga konversationer som utskällningar och tvångstankar.
...
”När barnmorskan frågade om slemproppen gått svarade jag 'Ja, han är bara och parkerar bilen'.” /Jennifer
"
"
Vi bad er läsare att dela med er av era knasiga upptåg på förlossningen och fick in berättelser om såväl virriga konversationer som utskällningar och tvångstankar.
...
”När barnmorskan frågade om slemproppen gått svarade jag 'Ja, han är bara och parkerar bilen'.” /Jennifer
"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fredag och 1a april så dök denna upp på Youtube.