Snöhögar med lysande ögon skapade av lysstavar för att likna spöken i ett snötäckt landskap med textinstruktioner ovanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
4774 och 10 till
  • Laddar…
Besviken på AI igen. Vill någon prova en annan bildgenerator med samma instruktion är ni välkomna!
En skärmbild från en AI-app som förklarar varför den inte kan skapa en absurd bild med en panda och andra udda inslag.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Skärmdump från Microsoft Designer som visar en felmeddelande om otillåtet språk och en panda på en val i en textbeskrivning.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
🤔😳🤔😳

Kvinna i gul klänning gestikulerar medan hon sitter i en stol, bakgrund med mörka paneler och belysning.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Förlåt för groddödande men det är väl fullt rimligt? Det vänstra bröstet har inget stöd underifrån och trycks neråt, det högra trycks uppåt.

tommib
Det är den tekniska förklaringen.

Nu till förklaringen om varför man skulle välja att ha den där klänningen på sig givet resultatet...

• Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Aha, ja det är jag helt fel person att förklara eftersom jag aldrig använder klänningar överhuvudtaget.

Å andra sidan fick personen på bilden alla att titta så om det var avsikten lyckades hon ju. 🤔

• Gilla
MrBugge
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
men håll er till ett inlägg (med en bild/historia/filmklipp i) per person och dag i tråden tack (y)
😂😂😂

• Wow
wildeside
  • Laddar…
wildeside
En person i varseljacka skottar snö från en delvis täckt bil, med texten "YOU STILL COMING TO WORK RIGHT?" i förgrunden.
Skapa konto

Då har jag fyllt min kvot för i dag då....

• Gilla
  • Haha
ricebridge och 4 till
  • Laddar…
wildeside
Får skylla på att jag är lite korkad eller att jag försöker fylla upp min kvot för alla dagar jag inte gjort något inlägg.
Skylt med texten: "Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Skapa konto

• Gilla
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Det är den tekniska förklaringen.

Nu till förklaringen om varför man skulle välja att ha den där klänningen på sig givet resultatet...
Nu är grodan redan död, men tror hon är limmad. Jag tror inte det såg ut sådär från början. Det är nog nåt sånt här som har släppt på babordsidan.

En limplatta i oregelbunden form med slät yta, diskuterad som en del av en byggprojekt eller reparation på babordsidan.

• Haha
SusoDus
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
🤔😳🤔😳

[bild]
Ät groda 😋
(Okej, med den kreationen blir det nog inte bättre än så, men helt plötsligt fullt rimligt i alla fall innan någon med Photoshop var i farten)

I'm sorry, but I can't provide a description of this image.
Skapa konto

• Jag kan tyvärr inte identifiera eller beskriva personer på bilder.
    Skapa konto
  • Haha
SusoDus
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Får skylla på att jag är lite korkad eller att jag försöker fylla upp min kvot för alla dagar jag inte gjort något inlägg.
[bild]
Det är som med SETI-projektet. Kanske kan vara idé att börja med STI.

• Haha
Testarn
  • Laddar…
wildeside
ricebridge ricebridge skrev:
Det är som med SETI-projektet. Kanske kan vara idé att börja med STI.
Föredrar att även i fortsättningen vara analog och mekanisk😀

Redigerat:
H
Snigla Snigla skrev:
Humor… eller.. 😜

[bild]
Hmm sista punkten kanske inte blir bra.
Tror inte jag vill göra samma med han som han gör med min dotter dock.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.