Tecknad bild av en myra som frågar sina föräldrar om de kan behålla en myrslok som den tagit med sig hem. Myrsloken stirrar på myrorna med lång nos.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Uffe A och 6 till
  • Laddar…
Text på bilden lyder: "Why is peter pan always flying? He neverlands. I like this joke because it never grows old.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SusoDus och 4 till
  • Laddar…
En tecknad hjort med björnhandskar säger "I'll fight you with my bear hands" till en tecknad björn som svarar "Oh deer".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
arkTecko och 9 till
  • Laddar…
Kvinna på kontor pekar på "NO SMOKING"-skylt till en kostymklädd man som röker; under, samma man klädd i underkläder och rökande bredvid skylten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
a.o.f och 5 till
  • Laddar…
En tecknad pappa täckt med slipsar ser missnöjd ut i köket medan två barn säger att han antyder att han inte vill ha fler slipsar till Fars dag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två känguruer med sina ungar, där den ena ungen är en elefant. Den ena kängurun säger att efter hens unge flyttade ut hyrde hen ut på Airbnb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
Person med mustasch håller ett glas vin och bär en vit t-shirt med en inringad fläck märkt "Cobbler Vistan". Texten uppmanar att döpa en fläck för att det ska se ut som en ö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tommib och 3 till
  • Laddar…
Jag är inte helt normal, det är jag stolt över.. men jag undrar ibland om det bara "är jag".. för denna bild kändes jätteskum.. (vanlig klädreklam från Shein). Det tog en bra stund innan jag fattade vad jag såg på bilden egentligen..😳

Reklambild från Shein med en person som bär en grå hoodtröja dekorerad med korsmönster, korta shorts och vita gymnastikskor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
BSOD och 4 till
  • Laddar…
Jag har stirrat på en bild av ett skrev nu i ett par minuter och känner mig därför dum på flera sätt. Berätta för mig - vad är vad på bilden??
 
  • Haha
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag har stirrat på en bild av ett skrev nu i ett par minuter och känner mig därför dum på flera sätt. Berätta för mig - vad är vad på bilden??
Fot med sko på olämpligt ställe
 
  • Gilla
  • Haha
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Tack, då var det löst. Nu skulle jag såklart kolla in skon och zoomade in ordentligt på skrevet. Tyvärr står jag i kön på ICA.
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 6 till
  • Laddar…
galento
Svartvit bild av en kvinna som gör ett spagat hopp ovanför en rökplym med texten "FULL GAS MOT HELGEN".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
stenna och 4 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag har stirrat på en bild av ett skrev nu i ett par minuter och känner mig därför dum på flera sätt. Berätta för mig - vad är vad på bilden??
Jag kände ungefär likadant när jag stirrade på bilden..
 
Mikael_L
N Niq skrev:
Fot med sko på olämpligt ställe
Ja jäsikens, först nu såg jag vad det var.
Och då har jag ändå öppnat bilden i nytt fönster på datorn för att få full upplösning. 😓
 
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ja jäsikens, först nu såg jag vad det var.
Och då har jag ändå öppnat bilden i nytt fönster på datorn för att få full upplösning. 😓
Jag ser det inte trots att jag nu vet vad det är.
 
  • Gilla
Testarn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.