761 694 läst · 3 021 svar
762k läst
3,0k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 206 inlägg
Det är ju ändå ett DIY-forum, så att @Snigla får reklam riktat till dem som tar saken i egna händer verkar inte mer än rätt. Välj kvalitet bara, Snigla – ta den gröna! Eller allra minst, ta en i samma serie som du redan har, så kan du använda samma batteri till flera maskiner. För som engelsmännen säger behöver man minst två: one for drilling and one for screwing.Handyman 1 skrev:
En man parkerade sin bil och befallde sin hund att lägga sig på golvet medan han gick och handlade. Hunden lydde.
Mannen låste men när han skulle gå såg han att hunden ville hoppa upp.
- Plats, röt han och pekade.
En förbipasserande tittande undrade på och frågade försynt...
- Är det inte bättre att du drar åt handbromsen?
Mannen låste men när han skulle gå såg han att hunden ville hoppa upp.
- Plats, röt han och pekade.
En förbipasserande tittande undrade på och frågade försynt...
- Är det inte bättre att du drar åt handbromsen?
Tack vare AI och Big Data så kan nätbutikerna räkna ut vad man är intresserad av utifrån ens övriga sökbeteende.Snigla skrev:Inte fasiken har jag sökt på det där iaf... .. (juldekorationer ja)
Jag har mycket skumma saker för mig ibland.. men harvarken sett eller sökt på sådana där juldekorationer iaf!
Förra gången fick jag reklam för en (vet inte om man får prata högt om sånt här, utanför fredagar o allt..) eller ett (?) dildo/överdrag .. eller jag vet inte ens vad jag ska kalla det!
Om man har någon apparat med mikrofon så får man också räkna med att bli avlyssnad och få förslag utifrån vad apparaten hört.
https://www.forbes.com/sites/kashmi...teen-girl-was-pregnant-before-her-father-did/