Snigla Snigla skrev:
Inte fasiken har jag sökt på det där iaf...
Jomenvisst.

A
Försök inte,google vet allt...:crysmile:
själv får jag mest reklam om bibelstudier mm:thinking:

Redigerat:
  • Haha
Snigla
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
själv får jag mest reklam om bibelstudier mm:thinking:
Det är ju ändå ett DIY-forum, så att @Snigla får reklam riktat till dem som tar saken i egna händer verkar inte mer än rätt. Välj kvalitet bara, Snigla – ta den gröna! Eller allra minst, ta en i samma serie som du redan har, så kan du använda samma batteri till flera maskiner. För som engelsmännen säger behöver man minst två: one for drilling and one for screwing.

• Gilla
  • Haha
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
Snigla Snigla skrev:
Det var för killar iaf.. en ”fejkmus” med hm
På sjuttiotalet gjordes det reklam för dylika tingestar. "Lösfittan Eva", hette den. I äkta tvättbar Latex dessutom. Facktidningen hette Color klimax.

Idag är det lillördag och då har barnen lovat att inte läsa här.

Staffan

• Wow
  • Haha
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Har hört talas om en norsk hemmafru som köpte en sån där vibrator. Och vibrerade gjorde den. Hon slog ut två framtänder.

Reklambild för ScanTrend massageapparat från 1989 med kvinna som håller produkten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Istället för kindpussar :D

Ett hus som lyfter med färgglada ballonger mot en blå himmel, likt en scen från Pixar-filmen Up.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Idag är det lillördag och då har barnen lovat att inte läsa här.
:surprised: Här har vi tisdag idag. :cool:

• Haha
  • Wow
Violina och 1 till
  • Laddar…
Hemmagjord dryckesdispenser gjord av rörledningar med en Coca-Cola-flaska och en Jack Daniel's-flaska uppochned.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
GammelMan99 och 7 till
  • Laddar…
Illustration av ett skämt med en ko och en bonde, texten "What do you get from a pampered cow? Spoiled milk.
Skapa konto

• Haha
Violina och 1 till
  • Laddar…
Illustration av en karikatyr där en läkare håller en hamster och en GoPro kamera bredvid en patient förberedd för koloskopi.

• Gilla
  • Haha
Heden71 och 1 till
  • Laddar…
Animerad bild där en trähäst spänner en träfigur i en vattenfylld grop medan en person tittar på.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
hyggabus och 12 till
  • Laddar…
En man parkerade sin bil och befallde sin hund att lägga sig på golvet medan han gick och handlade. Hunden lydde.

Mannen låste men när han skulle gå såg han att hunden ville hoppa upp.
- Plats, röt han och pekade.

En förbipasserande tittande undrade på och frågade försynt...
- Är det inte bättre att du drar åt handbromsen?

• Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två personer med matchande 'BOB'-hjärtatatueringar och texten "It wasn't easy. You know how ticklish I am.
Skapa konto

Haha :p

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Inte fasiken har jag sökt på det där iaf... :cool:.. (juldekorationer ja)

Jag har mycket skumma saker för mig ibland.. men harvarken sett eller sökt på sådana där juldekorationer iaf!

Förra gången fick jag reklam för en (vet inte om man får prata högt om sånt här, utanför fredagar o allt..) eller ett (?) dildo/överdrag .. eller jag vet inte ens vad jag ska kalla det!
Tack vare AI och Big Data så kan nätbutikerna räkna ut vad man är intresserad av utifrån ens övriga sökbeteende.

Om man har någon apparat med mikrofon så får man också räkna med att bli avlyssnad och få förslag utifrån vad apparaten hört.

https://www.forbes.com/sites/kashmi...teen-girl-was-pregnant-before-her-father-did/

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.