En hand håller en spiralformad äggseparator ovanför en skål; äggvitan separeras från gulat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
C.Ö och 6 till
  • Laddar…
Humoristisk text med ordlek, skämt om skolans mat och älgjakt, följd av en emoji som skrattar gråtande.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Anders.o93 och 7 till
  • Laddar…
Sorgligt sant. Jag minns fortfarande med skräck denna skolfisk, jag kan fortfarande inte äta fisk och då blir jag 53 nästa gång. Enda undantaget är inlagd sill, det fick vi fö aldrig i skolan.

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Sorgligt sant. Jag minns fortfarande med skräck denna skolfisk, jag kan fortfarande inte äta fisk och då blir jag 53 nästa gång. Enda undantaget är inlagd sill, det fick vi fö aldrig i skolan.
Kan bara hålla med och jag fyller 68 nästa gång, aldrig fisk man kan nästa säga att man är aligorosik mot fisk 🐠 men de är fina i ett akvarium eller i havet
/B

• Gilla
Taxture och 1 till
  • Laddar…
Fiskgratäng med mandel var ju en av det godaste på skolmatsedeln.

• Gilla
  • Ledsen
  • Älska
Dilato och 3 till
  • Laddar…
tommib
Ahh..... Fiskpanett. Denna ljuvliga skapelse som inte ens skolköket kunde förstöra. Det var också den maträtt som hade överlägset flest synonymer eftersom den serverades relativt ofta. Bäst var den episka "Miniflipper" :D

😣😱🙄😵😵‍💫🤢🤪

Klimataktivist, allvarlig, möte, ukrainska flaggan, nyhetstweet, röd-svart skjorta.
Skapa konto
Iofs Fox men world leader 😂

• Haha
  • Gilla
frause och 2 till
  • Laddar…
Väckarklocka med måltavla, pistol för att stänga av, humoristisk bild på sömnlös Stormtrooper från "Star Wars".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Dheri och 9 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Ahh..... Fiskpanett. Denna ljuvliga skapelse som inte ens skolköket kunde förstöra. Det var också den maträtt som hade överlägset flest synonymer eftersom den serverades relativt ofta. Bäst var den episka "Miniflipper" :D
Ishavscrispies är min favorit! :)

Animerad karaktär i superhjältedräkt flyger med en bäver; båda är chockade, komisk stil, dynamisk, illustration.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Gilla
Snigla och 2 till
  • Laddar…
I skolan, läraren frågade barnen om vad det snabbaste som finns är . Kom flera olika svar som, farsans motorcykel, Ferrari, jetplan, rymdraket , osv.

Läraren kommenterade att givna svar inte var så tokiga, men tillade "Om ni sitter på en lektion och så pang känner ni er kissnödiga. En tanke som bara kommer som en blixt, så tanken är det snabbaste som finns , sa hon "

Alla elever höll med , utom den där lille Per , som sa.

"Nää, det där stämmer ju inte alls, för i natt hörde jag pappa säga till mamma, Oj jag kom fortare än jag tänkte..... "

• Gilla
  • Haha
andersda och 5 till
  • Laddar…
En tecknad sköldpadda erbjuder en snigel en skjuts. Snigeln överreagerar på sköldpaddans "hastighet" i nästa ruta. Humoristisk.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
andersda och 6 till
  • Laddar…
Hand håller en ovanligt formad, panerad och friterad bit, troligen kyckling, över en matförpackning. Text hoppas på kyckling.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Luddis_1 och 9 till
  • Laddar…
boschkenta
Allt oftare behöver vi en 🤢 reaktion

• Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.