TROLLVARNING

Jag har raderat en större mängd inlägg i den här tråden ang, försäkringsbolags hantering och diverse behörighetsfrågor.

Vi hade för något år sedna en oändlig tråd om förs. bolag, ansvar, behörighet etc. Personen bakom den tråden blev vi tilöl slut tvugna att stänga av, han är nu återigen i farten i olika trådar här och försöker öppna samma diskussion igen.

Jag ber om ursäkt om något inlägg som inte refererade till det ämnet råkat bli raderat.

Hur många eltrådar i procent mynnar ut i en behörighetsfråga, även om TS inte frågat efter det?

hempularen skrev:
TROLLVARNING

Jag har raderat en större mängd inlägg i den här tråden ang, försäkringsbolags hantering och diverse behörighetsfrågor.

Vi hade för något år sedna en oändlig tråd om förs. bolag, ansvar, behörighet etc. Personen bakom den tråden blev vi tilöl slut tvugna att stänga av, han är nu återigen i farten i olika trådar här och försöker öppna samma diskussion igen.

Jag ber om ursäkt om något inlägg som inte refererade till det ämnet råkat bli raderat.
Skönt.. känns ganska uttjatat allt snack om försäkringar.. Men det verkar ju trots allt vara många som vill diskutera detta? Kanske skulle samla ihop allt till en tråd under "Övrigt" och inte tillåta diskussioner om detta någon annanstans?

Måste bara infoga en klassisk bild som jag tror ganska väl beskriver situationen med försäkringssnacket

Ursäkta OT :) Nu kan vi återvända till att diskutera det olämpliga i ovan nämnda installation och hur det ska lösas

• someone_is_wrong_on_the_internet1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Rikard Ågren skrev:
Måste bara infoga en klassisk bild som jag tror ganska väl beskriver situationen med försäkringssnacket

Ursäkta OT :) Nu kan vi återvända till att diskutera det olämpliga i ovan nämnda installation och hur det ska lösas
LooL

default.jpg
Rabbit season
Duck season
Rabbit season
Duck season

Hur löste sig problemet?

Ja, hantverkaren stod på sig att allt var i sin ordning och att de inte såg några brister med installationen. Det de gjorde för "att göra kunden nöjd" var att spika ihop en täcklåda som de satte över transformatorerna. Den ligger och balanserar på takbalken, men jag orkar inte bråka mer och tyckte inte det var värt besiktningsman. Tyvärr kommer det att sluta med att man får ordna till det bättre själv...

Skicka in en anmälan direkt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.