F
Bokani Bokani skrev:
tackar, varför inte på 100%?
Slits mer, vi gör samma sak med elbilen. Men tveksamt om man klarar klippa hela på 80%. Ska man behöva ladda mitt så hade jag blivit knäpp. 🤣

• Gilla
Bokani
  • Laddar…
F
Bokani Bokani skrev:
Jag köpte exakt den modellen, men tänkte köpa en extra batteri för att vara säker på att den klipps på en körning. Den är lätt och smidigt mvh bokani
Ska mäta imorrn hur mycket gräsmatta vi faktiskt har. Tror det är mindre faktiskt.

• Gilla
Bokani
  • Laddar…
Jag nappade på tipset i verktygstråden för nån månad sen om Ryobi 36V batterimotorsåg med 6A batteri som slumpades för 2000:- på Bauhaus.

Eftersom Bauhaus även hade flaggskeppet från förrförra? årets Ryobi "gräsklippar-lineup" för halva priset ( 39xx:- ) med 6A 36V batteri så blev det även en sådan så nu har jag två batterier.

Det är inget jag skulle köpt för ordinarie pris men för 4000:- är jag väldigt nöjd. Mitt tips är att vad du än köper så leta erbjudanden.

https://www.bauhaus.se/grasklippare-ryobi-ry36lmxsp53a-160-max-power-36v-1x6-0ah

edit +g

Redigerat:
F
S Skyscraper skrev:
Jag nappade på tipset i verktygstråden för nån månad sen om Ryobi 36V batterimotorsåg med 6A batteri som slumpades för 2000:- på Bauhaus.

Eftersom Bauhaus även hade flagskeppet från förrförra? årets Ryobi "gräsklippar-lineup" för halva priset ( 39xx:- ) med 6A 36V batteri så blev det även en sådan så nu har jag två batterier.

Det är inget jag skulle köpt för ordinarie pris men för 4000:- är jag väldigt nöjd. Mitt tips är att vad du än köper så leta erbjudanden.

[länk]
Såg den men var sen på bollen så de var slut i webblager. 🤣

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.