78 938 läst · 543 svar
79k läst
543 svar
Ekängen/Linköping, finns det fler som ska bygga?
Frenger, vi har också tjoklafs. Gick bra att gå ena hållet för att hämta en lastpall, men när jag skulle tillbaka och bar på lastpallen försvann hela foten ner ända till fotknölarna!! Vet ej heller hur vi ska göra... Vill så innan vintern, men...
Tips: Jag har haft lite problem med att dra ethernet-kabel genom väggarna. Å sätta dosor mm på väggarna och koppla rätt är ingen lek heller! Skulle ha gjort detta innan alla väggar (och möbler) kom!
Någon som behöver banankartonger!? :-?
Någon som behöver banankartonger!? :-?
Ha! Fotknölarna är väl inget! Jag skulle vara lycklig om jag sjönk ner till fotknölarna! Hela j*vla benet ner i dyngan säger jag bara. Utan pall dessutom. Spik i foten...Hellberg skrev:
//Pål
[q]Och spindlar kanske? Ni som inte flyttat in ännu kan lika gärna börja jobba på fobierna redan nu. J*vlar vilka monster man hittar på fasaden numera. [/q]
Glenn nämnde faktiskt spindlarna i Ekängen.
Det går emellertid helt okej, men har någon sett orm därute? :-/ :'(
Glenn nämnde faktiskt spindlarna i Ekängen.
Det går emellertid helt okej, men har någon sett orm därute? :-/ :'(
Jo jag hade också hört talas om spindlarna innan. Min jobbarkompis påstår att Ekängen är ett Mecka för Sveriges samlade spindelforskare.Vesta skrev:
Jag såg en vid badplatsen innan bygget för två år sen kanske. Förutom det inga ormar.