2 348 läst · 25 svar
2k läst
25 svar
Diskmaskinen behöver en egen säkring/propp för att kunna ”få ut” full effekt på maskinen?
Ja det ska den nog göra. För kabel går uppåt som jag kan se. Men det är ju en kopplingsdosa uppe men då måste jag ta ner kökshylla och fräsa, men jag vet inte om den går till den för jag måsta då ta ner en träskiva som siter därT TheGame skrev:kablarna som du visar på bilden är det en armatur så borde dom ju komma från en dosa? från den kan du dra så du gör ett uttag till diskmaskinen. kör bara inte för mycket samtidigt.
lägenhet eller hus? har du lediga platset i centralen kan du ju dra en ny ledning.
nu är detta inget du får göra själv men ja
Men jag kan vara försiktig och kolla för jag ser ju hur dom har dragit el förut från elskåpet.
lindevall.094 skrev:Ja det ska den nog göra. För kabel går uppåt som jag kan se. Men det är ju en kopplingsdosa uppe men då måste jag ta ner kökshylla och fräsa, men jag vet inte om den går till den för jag måsta då ta ner en träskiva som siter där
Men jag kan vara försiktig och kolla för jag ser ju hur dom har dragit el förut från elskåpet.
Hyresrätt. Men jag kan ju om jag märker som ni skriver att dra ledning från skåpet om det är så att det löser ut en propp så kan jag fixa det. Men jag har testa ha dammsugna och kaffebryggare på det funkar hu bra som helst.D Dilato skrev:
Ja. Det var svårt att hitta dom på namnet, men på orgnr gick det.W Willmanh skrev:
https://www.elsakerhetsverket.se/kollaelforetaget/foretagsregister/?foretag=11101461
Du har hyresvärdens tillstånd att dra ny el hoppas jag.lindevall.094 skrev:
Liknande trådar
-
Behöver jag byta diskmaskinen?
Vitvaror -
Har måttbeställt speglar för att göra egen spegelvägg, behöver råd om skivmaterial då det inte finns i så stort mått!
Byggmaterial & Byggteknik -
Hur stort elverk behöver jag egentligen?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Hur djup behöver egentligen min altan vara?
Altan & Uteplats -
Hur mycket behöver man egentligen göra i en krypgrund?
Grund & Markarbeten