413 241 läst · 7 713 svar
413k läst
7,7k svar
Den stora öltråden!
Jag och kompisen som oxå är från Norrköping har konstaterat att för er är det Delfinerna ni ska hoppas på för de levererar!!! Hästarna är på väg uppåt men har långväga till " finrummet". Snoka sviker ständigt och vargarna är det tyst om så idrottsintresserade i staden ska satsa på Delfinerna, främst herrarna men tidvis även damerna[SKPG]Zamora skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 263 inlägg
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 11 819 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 11 819 inlägg
Dagens middagsbärs, en APA. Mikro/familjebeyggeri i Olzstyn, Polen. https://ukielbrowar.pl/en/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg
Lååånghelgen startas med hembryggd pilsner. Testade att dra beskan till max för stilen (typ 45 IBU) av nyfikenhet. Saaz-humlen får verkligen komma fram men drar kanske något åt modern lager alt. IPA. Dock balanserad ( hade i lite munchnermalt och dekoktionsmäskade kraftigare). En fin 7/10 skulle jag vilja ge den.
Kommer troligtvis brygga en ny mer traditionell pilsner i helgen!
Logga in
Skapa konto
Kommer nog förbi, lät ju riktigt gott 😂S Styrman_jansson skrev:Lååånghelgen startas med hembryggd pilsner. Testade att dra beskan till max för stilen (typ 45 IBU) av nyfikenhet. Saaz-humlen får verkligen komma fram men drar kanske något åt modern lager alt. IPA. Dock balanserad ( hade i lite munchnermalt och dekoktionsmäskade kraftigare). En fin 7/10 skulle jag vilja ge den.
[bild]
Allvetare
· Östergötland
· 4 297 inlägg