385 330 läst · 7 362 svar
385k läst
7,4k svar
Den stora öltråden!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 375 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 375 inlägg
Blev varnad för den här pumpa-ölen i förrgår och såg det som en utmaning…. Nu är jag återställd nog för att skicka varningen vidare!
Nejdå, sååå illa var den inte men mycket, mycket speciell! Tycker du illa om kanel så låt den stå kvar i butiken.
Idag slank den här rökiga ner som däremot inte alls var dum, om man gillar rök(öl) såklart. Gör man inte det så se det som en utmaning. 🤭
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nejdå, sååå illa var den inte men mycket, mycket speciell! Tycker du illa om kanel så låt den stå kvar i butiken.
Idag slank den här rökiga ner som däremot inte alls var dum, om man gillar rök(öl) såklart. Gör man inte det så se det som en utmaning. 🤭
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Värmland
· 811 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 117 inlägg
Kvällens öl till maten blev en julöl med bra smaker. Ingen nyhet men väldigt god.
En recension också till lite små gott. Bra IPA men drunknar lite i utbudet.
En recension också till lite små gott. Bra IPA men drunknar lite i utbudet.
Efter att ha stått ute flera timmar idag kändes det inte helt rätt med en kall öl utan som en ljummen kryddig sak skulle passa bättre.
Välkryddad, halvsöt,ganska udda men rätt god. Svjv den första jag druckit med chili.
Logga in
Skapa konto
Välkryddad, halvsöt,ganska udda men rätt god. Svjv den första jag druckit med chili.