412 522 läst · 7 695 svar
413k läst
7,7k svar
Den stora öltråden!
Bra pilsner och ipa från tillfälligt sortiment nyligen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Semester och mycket jobb hemma kvällarna rundas av med lite mat o dryck. Några som slunkit ner.
Ganska god. Japansk stil med pilsnermalt och ris som bas. Lättdrucken och gärna lite kall en varm dag. Tilltalar säkert alla som gillar lager.Maria T skrev:
Har 3,3 i snitt av 5 där jag hänger och det är många som recenserat den, så den är ju godkänd 👍🏻
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 545 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 545 inlägg
Logga in
Skapa konto
Ja jisses, trodde att vi hade "ungefär samma smak" vad gäller öl, partnern och jag, har köpt denna tidigare och varken hört bu eller bä.... men idag blev det hårda ord; den här köper vi inte igen.
Inser att vi gillar samma men ändå olika - lager, såklart men jag kan köpa andra sorter för att jag är nyfiken.
Från mig då, en 4:a av 5.
Haha, smaken är olika, men överlag är ju lager den mest populära sorten. Men börjar man få tycke för Ale så finns det ett fantastiskt utbud.Maria T skrev:[bild]
Ja jisses, trodde att vi hade "ungefär samma smak" vad gäller öl, partnern och jag, har köpt denna tidigare och varken hört bu eller bä.... men idag blev det hårda ord; den här köper vi inte igen.
Inser att vi gillar samma men ändå olika - lager, såklart men jag kan köpa andra sorter för att jag är nyfiken.
Den där måste de kränga mängder av, tror nånstans var tredje till varannan person som hade en ölburk i näven hade en sådan vid midsommarfirandet i Gropen / Leksand.Maria T skrev:[bild]