403 531 läst · 7 600 svar
404k läst
7,6k svar
Den stora öltråden!
Det är ju semester så...
Gammal Apex i ny tappning.
4,25/5
Bra Verdant collab.
4,25/5
Och ja, jag försöker undvika köpa öl som jag inte tror kommer falla mig i smaken.
Gammal Apex i ny tappning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
4,25/5
Bra Verdant collab.
Logga in
Skapa konto
4,25/5
Och ja, jag försöker undvika köpa öl som jag inte tror kommer falla mig i smaken.
Vilken är den bästa trefemman?
Vi har kört lite blindtester i sommar med ett antal och för närvarande får alltid Norrlands stå mot nya utmanare. Prippsen har åkt ut och Carlsbergen gav inget vidare sug alls, inte okej med tanke på att de gör så goda nollfemmor.
Vet att Rignesen är riktigt bra och ska köra den mot Norrlands vid nästa solkväll.
Har en tuborg med fast har inte så stora förhoppningar där. Vet att en varm Hof på Roskilde festival var godare än en kall Tuborg.
Vi har kört lite blindtester i sommar med ett antal och för närvarande får alltid Norrlands stå mot nya utmanare. Prippsen har åkt ut och Carlsbergen gav inget vidare sug alls, inte okej med tanke på att de gör så goda nollfemmor.
Vet att Rignesen är riktigt bra och ska köra den mot Norrlands vid nästa solkväll.
Har en tuborg med fast har inte så stora förhoppningar där. Vet att en varm Hof på Roskilde festival var godare än en kall Tuborg.
Redigerat:
Goda kan de ju vara men faan vad fort de skall ut i pissrännan sen.D dåmus skrev:Vilken är den bästa trefemman?
Trefemma..
Tacka vet jag bolagets. Lite mer alkoholhalt verkar göra gott för blåsan.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 472 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 472 inlägg
Logga in
Skapa konto
Räksmörgås och en god öl på restaurang Sjöboden på Torö = semester på riktigt!
Nynäshamns Ångbryggeri firar 25 år i år, detta är ett av jubileumsölerna. Gott, men jag gillar Landsort (lager) och Stenstrand (ale) mer.