412 324 läst · 7 695 svar
412k läst
7,7k svar
Den stora öltråden!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sigurd
Erik
Magnus
Erik
Sigurd
Tore
Erik
Rudolf
För er som inte gjort värnplikten eller på annat sätt missat bokstaveringsalfabetet meddelas härmed semester från Södra delarna av Borlänge.
Underbar DIPA från Stigbergets får inleda 4v av lättja.
4,5/5
Skål på Er!
Jo, men nu finns ju i alla fall Bishops Finger att beställa till ombud igen. Det mesta från Sherherd Neame har ju varit beställningssortiment en lång tid nu.
Vågar man hoppas på att Spitfire kommer in igen?
På något vis har jag ramlat tillbaka till där ölintresset började en gång i tiden. För dryga 20 år sedan när alla drack stor stark så var vi ett gäng som drack brittisk, belgisk och tysk öl istället. Sedan kom microbryggerierna vilket var väldigt kul. Men när de flesta microbryggda IPA mm av idag knappt smakar öl längre så är jag tillbaka till brittiskt, belgiskt och tyskt av traditionell typ.
Nu vet jag ju vad som blir kvällens öl i alla fall.
Vågar man hoppas på att Spitfire kommer in igen?
På något vis har jag ramlat tillbaka till där ölintresset började en gång i tiden. För dryga 20 år sedan när alla drack stor stark så var vi ett gäng som drack brittisk, belgisk och tysk öl istället. Sedan kom microbryggerierna vilket var väldigt kul. Men när de flesta microbryggda IPA mm av idag knappt smakar öl längre så är jag tillbaka till brittiskt, belgiskt och tyskt av traditionell typ.
Nu vet jag ju vad som blir kvällens öl i alla fall.