1 879 läst · 17 svar
2k läst
17 svar
Demontera innedelen på värmepump?
Jag skulle säga att det definitivt INTE är värt att lägga några pengar på en sådan gammal luftvärmepump. Visst gör du det själv eller har en kompis som gör det för en platta öl så är det så klart kanske värt att greja med den.
Däremot tycker jag av princip att man ska försöka laga/hålla liv i saker MEN i det här fallet rör det sig om en ca 25år gammal luft/luftvärmepump som dessutom inte fungerar. Där själva lagningen/monteringen/fyllning trots allt kostar en hyfsad slant.
Däremot tycker jag av princip att man ska försöka laga/hålla liv i saker MEN i det här fallet rör det sig om en ca 25år gammal luft/luftvärmepump som dessutom inte fungerar. Där själva lagningen/monteringen/fyllning trots allt kostar en hyfsad slant.
håller med dig om att man ska försöka laga och hålla igång saker ! Folk är för snabba med att byta ut många gånger men o detta fallet som du säger när den är 25 år och så pass mycket jobb så är det bäst att byta utS skogstomten skrev:Jag skulle säga att det definitivt INTE är värt att lägga några pengar på en sådan gammal luftvärmepump. Visst gör du det själv eller har en kompis som gör det för en platta öl så är det så klart kanske värt att greja med den.