Så här blir det när man köper en bitshållare på Amazon utan att läsa specen:rofl:, söt var den dock.

En person håller en förvånansvärt liten bitshållare i en plastförpackning i sin hand.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Mackk och 15 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Så här blir det när man köper en bitshållare på Amazon utan att läsa specen:rofl:, söt var den dock.

[bild]
Eller så har du JÄTTESTORA händer?! ;)

• Haha
  • Gilla
dilemma och 2 till
  • Laddar…
Måste tydligen ut till brevlådan, för jag har ingen aning om vad jag kryssade i för gratispryl.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Det hade du väl behövt i vilket fall?
Även om du vet vad du bett om gör den väl ingen nytta i brevlådan? :)

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Måste tydligen ut till brevlådan, för jag har ingen aning om vad jag kryssade i för gratispryl.
Ta det lugnt, jag har inte fått min än... Jag minns inte heller.. :crysmile:

SamiHus SamiHus skrev:

[bild]
Söt, och faktiskt ganska användbar i vissa situationer. Har en sån eller liknande på Wera bit/tool-check. Bra i trånga situationer eller om man bara för hand vill se till att en skruv går i befintlig gänga innan man drar med skruvdragare eller liknande.

Ramnemark Ramnemark skrev:
Fanns en länk i tipstråden för drygt 2 månader sedan :)
Gäller den länken fortfarande?

Immobil Immobil skrev:
Ingen aning…..

Panik beställde en ny tiger i måndags då min enda batteridrivna brann efter hårt jobb med pågående avloppsbyte och omdonande av lill toa.. blev en DJR186
Tänkt köpta över disk, men 1251 kr på Amazon.se va för bra pris :).. lovad leverans fredag, men landade hos ombud igår, kanon!
Ny Makita DJR186 tigersåg i sin blåa förvaringslåda, ligger på ett mörkt golv mot vit bakgrund.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Ny batteridriven Bosch sticksåg och förpackning med sågblad i en öppen verktygslåda.
Skapa konto

Ny sticksåg & lite nya blad, me happy!
Har velat ha en batteridriven sticksåg i evigheter, får se om jag gjorde rätt val eller om jag skulle gått på 18v istället, framförallt eftersom jag gillar handväskemodellen :)

• Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
D dilemma skrev:
[bild]
Ny sticksåg & lite nya blad, me happy!
Har velat ha en batteridriven sticksåg i evigheter, får se om jag gjorde rätt val eller om jag skulle gått på 18v istället, framförallt eftersom jag gillar handväskemodellen :)
Du har gjort rätt val. Jag har tre sticksågar, och de andra två är starkare och bättre, men det är alltid batteriboschen av samma modell som din som jag sträcker mig efter om det inte är något större jobb eller specialtillämpning, som förkroppning av lister.

• Gilla
KÅMH och 4 till
  • Laddar…
Immobil Immobil skrev:
Nej, det var ett begränsat antal som gick åt väldigt snabbt.

Att egoistiska snåljåpar lurade systemet för att beställa flera saker gjorde inte saken bättre. Men men, jag hann lägga en beställning i alla fall :)

• Gilla
  • Wow
Chentin och 2 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Du har gjort rätt val. Jag har tre sticksågar, och de andra två är starkare och bättre, men det är alltid batteriboschen av samma modell som din som jag sträcker mig efter om det inte är något större jobb eller specialtillämpning, som förkroppning av lister.
Tackar - låter bra, nu ska jag bara hitta ett byggprojekt så jag får testa den :D

Länge velat ha en riktig planskiva i granit, och dök på denna med perfekta mått för mina ändamål hos Feines-werkzeug. Priset var det inget fel på heller, 49.90 euro.
Granityta med en knivblad i stål utan handtag på ett arbetsbord.
Skapa konto

• Gilla
FreQa och 4 till
  • Laddar…
Alltgår Alltgår skrev:
Länge velat ha en riktig planskiva i granit, och dök på denna med perfekta mått för mina ändamål hos Feines-werkzeug. Priset var det inget fel på heller, 49.90 euro.
[bild]
Vad håller den för toleranser?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.