3 344 557 läst · 16 518 svar
3345k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 150 inlägg
Söt, och faktiskt ganska användbar i vissa situationer. Har en sån eller liknande på Wera bit/tool-check. Bra i trånga situationer eller om man bara för hand vill se till att en skruv går i befintlig gänga innan man drar med skruvdragare eller liknande.SamiHus skrev:
Panik beställde en ny tiger i måndags då min enda batteridrivna brann efter hårt jobb med pågående avloppsbyte och omdonande av lill toa.. blev en DJR186
Tänkt köpta över disk, men 1251 kr på Amazon.se va för bra pris .. lovad leverans fredag, men landade hos ombud igår, kanon!
Tänkt köpta över disk, men 1251 kr på Amazon.se va för bra pris .. lovad leverans fredag, men landade hos ombud igår, kanon!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ny sticksåg & lite nya blad, me happy!
Har velat ha en batteridriven sticksåg i evigheter, får se om jag gjorde rätt val eller om jag skulle gått på 18v istället, framförallt eftersom jag gillar handväskemodellen
Du har gjort rätt val. Jag har tre sticksågar, och de andra två är starkare och bättre, men det är alltid batteriboschen av samma modell som din som jag sträcker mig efter om det inte är något större jobb eller specialtillämpning, som förkroppning av lister.D dilemma skrev:
Tackar - låter bra, nu ska jag bara hitta ett byggprojekt så jag får testa denmattiasp skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 568 inlägg