3 337 278 läst · 16 504 svar
3337k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Menar du att du inte köper Weras adventskalender varje år @Dan_Johansson
Förra julen var det (bla) en sån med. Vet inte vad de går för men har sett den (Weras variant) på tradera, om den är intressant - jag är i alla fall nöjd med min
/U
Förra julen var det (bla) en sån med. Vet inte vad de går för men har sett den (Weras variant) på tradera, om den är intressant - jag är i alla fall nöjd med min
/U
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
Jag har gjort det en gång (så jag har wera-bits-mejsel), men Felo hade ett stort öppet utrymme i skaftet, snarare än fasta hållare för småbits, så man kan ha 50 mm långa bits däri.... Har tänkt köpa en liknande stubby att ersätta den med..ullberg skrev:
Fick också min idag!J Jowl skrev:
Gå nu in på https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/ och välj ditt gratis tillbehör, till GLL 3-80 CG kan du få mottagare 150cm stativ eller extra batteri gratis. Jag tog mottagaren.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
SKU not in whitelist är det stafett för att beställa från svenska Amazon som hade varan i lager?mnils skrev:
Ni som fått leverans, är ni nöjda då?
Mycket bra! Tack för tipset!mnils skrev:
Har inte fått tillfälle att testköra ordentligt än. Vet att blåtandsanslutningen fungerar fint iaf.J JFrisk skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 9 111 inlägg
Jag prismatchade mot hornbach eftersom jag köpte en enklare modell, men du kan ju trösta dig med att Bosch glatt meddelade att det stativ jag ville få hade 3 månaders leveranstid...J JFrisk skrev: