T Ejmelie skrev:
Dagens skörd:
Stubby skruvmejsel
Insexsbits
50 m skarvsladd

[bild] [bild]
Trevligt lång sladd, Amazon.se? (y):cool:

T
FredrikR FredrikR skrev:
Trevligt lång sladd, Amazon.se? (y):cool:
Stämmer bra (y)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T Ejmelie skrev:
Dagens skörd:
Stubby skruvmejsel
Insexsbits
50 m skarvsladd

[bild] [bild]
Jag kräver en långtidstest på den där Wiha-mejseln.. ;)
Min Felo Bit boy har gått sönder, och ur produktion, och det går inte att uppbringa något liknande nu...

• Gilla
Tovin
  • Laddar…
ullberg
Menar du att du inte köper Weras adventskalender varje år @Dan_Johansson :)

Förra julen var det (bla) en sån med. Vet inte vad de går för men har sett den (Weras variant) på tradera, om den är intressant - jag är i alla fall nöjd med min

/U

ullberg ullberg skrev:
Menar du att du inte köper Weras adventskalender varje år @Dan_Johansson :)

Förra julen var det (bla) en sån med. Vet inte vad de går för men har sett den (Weras variant) på tradera, om den är intressant - jag är i alla fall nöjd med min

/U
Jag har gjort det en gång (så jag har wera-bits-mejsel), men Felo hade ett stort öppet utrymme i skaftet, snarare än fasta hållare för småbits, så man kan ha 50 mm långa bits däri.... Har tänkt köpa en liknande stubby att ersätta den med..

Till kontaktering av koaxialkabel och annat sladdpill. Blir förhoppningsvis en perfekt kompis till ErgoStrip.
kn_9505155sb-00-2.jpg

• Gilla
Qjanto och 4 till
  • Laddar…
Efter lång väntan på Proffsmagasinet/Bosch kom den här!
Nu har jag äntligen någonting att sätta på stativet som kom för ett par veckor sedan. :D

• Ny Bosch laseravståndsmätare och tillbehör uppackade bredvid en väska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix och 9 till
  • Laddar…
A
J Jowl skrev:
Efter lång väntan på Proffsmagasinet/Bosch kom den här!
Nu har jag äntligen någonting att sätta på stativet som kom för ett par veckor sedan. :D
Fick också min idag!

Gå nu in på https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/ och välj ditt gratis tillbehör, till GLL 3-80 CG kan du få mottagare 150cm stativ eller extra batteri gratis. Jag tog mottagaren.

• Gilla
Jowl och 2 till
  • Laddar…
mnils skrev:
Fick också min idag!

Gå nu in på [länk] och välj ditt gratis tillbehör, till GLL 3-80 CG kan du få mottagare 150cm stativ eller extra batteri gratis. Jag tog mottagaren.
Tack för tipset! (y):D

Bosch mutterdragare och förpackning av Wago klämmor på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blev en mutterpicka till och så lite wago klämmor:cool:

• Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Leverans från amazon
[bild]

Onödigt många 2or... Men det går väl åt ibland det med

Mitt första verktygsrelaterade köp efter den här lådan blev ....

En förpackning wago 2or :D:D

Skulle flytta lampan i rummet åt grabben i Västerås, naturligtvis hade man inga grejer med

• Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
mnils skrev:
Fick också min idag!

Gå nu in på [länk] och välj ditt gratis tillbehör, till GLL 3-80 CG kan du få mottagare 150cm stativ eller extra batteri gratis. Jag tog mottagaren.
SKU not in whitelist:mad: är det stafett för att beställa från svenska Amazon som hade varan i lager?

Ni som fått leverans, är ni nöjda då?

mnils skrev:
Mycket bra! Tack för tipset!

J JFrisk skrev:
Har inte fått tillfälle att testköra ordentligt än. Vet att blåtandsanslutningen fungerar fint iaf. :D

A
J JFrisk skrev:
SKU not in whitelist:mad: är det stafett för att beställa från svenska Amazon som hade varan i lager?

jag köpte gll 3-80 cg från svenska amazon då de kräver att man köpt den i samma land som man bor

J JFrisk skrev:

Jag prismatchade mot hornbach eftersom jag köpte en enklare modell, men du kan ju trösta dig med att Bosch glatt meddelade att det stativ jag ville få hade 3 månaders leveranstid... :crysmile:

• Gilla
john.h
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.