3 353 221 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 1 814 inlägg
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Denna fick jag hem igår, ett utav 3 Festool ordnar.
Den stora ordern beställde jag ifrån www.ach-shop.de pga de hade allt lager enligt deras hemsida och idealo,kostade drygt 100e mer än tex rubart men tänkte den summan tar jag iomed att de kunde skicka snabbt.
Dock va inte fallet så utan vecka 22 skall det skickas... kollade nu igen och grejerna står fortfarande i lager..
Läste man deras omdömen på Idealo så skrev en del att dom oxå vart ute för samma sak, nåväl! Vad är en bal på slottet liksom
Den stora ordern beställde jag ifrån www.ach-shop.de pga de hade allt lager enligt deras hemsida och idealo,kostade drygt 100e mer än tex rubart men tänkte den summan tar jag iomed att de kunde skicka snabbt.
Dock va inte fallet så utan vecka 22 skall det skickas... kollade nu igen och grejerna står fortfarande i lager..
Läste man deras omdömen på Idealo så skrev en del att dom oxå vart ute för samma sak, nåväl! Vad är en bal på slottet liksom
Har samma erfarenhet av ACH. Handlat Flex grejer där, bra pris och sortiment. Men angivna lagersaldot är det lite sisådär med.P pleqtiz skrev:Denna fick jag hem igår, ett utav 3 Festool ordnar.