3 403 856 läst · 16 685 svar
3404k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 906 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 906 inlägg
jag hade önskat att 12v var mer åt ”flex chuck” hållet typ som en Ro90, kanske lite mindre och med utbytbart huvud till triangelslip, då hade jag haft fingret på köpknappen direkt (har varit sugen på en Ro90 länge nu)....fatsug skrev:
Oavsett säkert fina maskiner men ingen som jag ser mig komplettera med i närtid, ok - lite beroende på vad priset blir men baserat på UK-indikationer tror jag mig avstå...
Mer till onT så har jag den senaste tiden kompletterat med lite bahco-prylar från proffsproduktershop, en högtryckstvätt enligt tipstråden, en wago-mini-lboxx samt några extra dinhållare till sagda wago 221 (finns till vettigt pris för 10-p på Bauhaus)... ... och kanske ett par till verktyg jag förträngt / glömt bort
/U
Vet inte om det var här i tråden eller hos någon av dom jag följer på Instagram, men någonstans såg jag iaf att någon hade köpt det här, och blev sugen på ett likadant kit:
Damp ner brevlådan (läs: hos ombudet) för någon dag sen.
Nu får jag nog ta tag i fräsbords-projektet...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Damp ner brevlådan (läs: hos ombudet) för någon dag sen.
Nu får jag nog ta tag i fräsbords-projektet...
Snyggt, återkoppla hur du gillar det när det klämt och känt lite.C Chentin skrev:
Har sneglat på det där sedan lanseringen men inte fått de berömda tummarna ur.. än!
Ja, såhär innan jag har kunnat använda det ordentligt känns det riktigt bra. Gedigna prylar.FredrikR skrev:
Jag har å andra sidan för liten erfarenhet av frässtål för att kunna avgöra hur bra det är.
Time will tell...
Hittade detta: https://www.amazon.se/Bosch-profess...d=1&keywords=2607017475&qid=1611039859&sr=8-1Immobil skrev:
Sökte på artikelnumret.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 906 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 906 inlägg
Vad används fräsen längst till höger på översta raden till? Tycker det ser ut som en mallfräs med något extra på toppen men av piktogrammet att döma är det något annat - men förstår inte riktigt vad.
Också lite undrande om näst längst till höger på samma rad - är det en vanlig notfräs? Ser inte heller ut så på piktogrammet och notfräsarna finns ju på annat ställe också.
Även om jag förstår att detta inte är topp-kvalitet och risk för många oanvända när man köper sats tycker jag det var ett ganska attraktivt pris...
Också lite undrande om näst längst till höger på samma rad - är det en vanlig notfräs? Ser inte heller ut så på piktogrammet och notfräsarna finns ju på annat ställe också.
Även om jag förstår att detta inte är topp-kvalitet och risk för många oanvända när man köper sats tycker jag det var ett ganska attraktivt pris...
Ja, konstigt. Näst längst till höger ser ut som en notfräs med bottenskär så det stämmer med bilden under men den längst ut verkar inte alls stämma??ullberg skrev:Vad används fräsen längst till höger på översta raden till? Tycker det ser ut som en mallfräs med något extra på toppen men av piktogrammet att döma är det något annat - men förstår inte riktigt vad.
Är det inte en mallfräs med kullager i änden?ullberg skrev:Vad används fräsen längst till höger på översta raden till? Tycker det ser ut som en mallfräs med något extra på toppen men av piktogrammet att döma är det något annat - men förstår inte riktigt vad.