Härryda2015 skrev:
Var köpte du din Mirka slipkloss?
I den lokala Coloramabutiken (y)
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
Gizer skrev:
I den lokala Coloramabutiken (y)
K-rauta har dessa också och där är det 20% imorgon (20160825)
 
Precis gått igenom en begagnad Festool Of 1000. Verkar var i bra kondition gav inte så mycket för den. Men det följde med ett rött anhåll? Eller vad är det blir inte klok.... Upplys gärna min trötta hjärna. PS om någon sitter på en manual till maskinen skulle det vara grymt.
Begagnad Festool Of 1000 fräsmaskin på arbetsbänk med rött anhåll och verktyg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Anhållet ser hemmagjort ut, väl? :)
 
ullberg
Jag tror röda anhållet är till för att fräsa spår för golvvärme (vändningen), tror mig sett något liknande i en webshop.

EDIT: https://www.bauhaus.se/frasmall-profilfras-for-sparning-i-thermogolv.html

/U
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Redigerat:
S
En liten 15mm notfräs till kommande björkplywood lådor
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Läge att göra fynd på Bauhaus idag! :) På K-rautas bekostnad. :)
 
Mattias_Jo1 skrev:
Läge att göra fynd på Bauhaus idag! :) På K-rautas bekostnad. :)
Japp, har också tänkt den tanken. Men jag kan inte komma på något jag behöver. Faktum är att jag kan inte ens komma på något jag inte behöver heller. DET är riktigt illa :D
 
  • Gilla
Hedens och 1 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Japp, har också tänkt den tanken. Men jag kan inte komma på något jag behöver. Faktum är att jag kan inte ens komma på något jag inte behöver heller. DET är riktigt illa :D
Kolla om du har feber, och ta det lugnt om du sätter dig bakom ratten.. ;)
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Japp, har också tänkt den tanken. Men jag kan inte komma på något jag behöver. Faktum är att jag kan inte ens komma på något jag inte behöver heller. DET är riktigt illa :D
Hur var det nu med tumregeln om antalet tvingar...
 
Nej, jag har inga tvingstankar - men det är sant att det får man ju inte för många av :)
 
Kände efter flera års läsning på forumet att det var dax att skapa en användare.

Har efter ett antal gröna Bosch elverktyg idag lagt beställning på mina första blåa modeller. Då jag är mycket nöjd med de modellerna av de gröna jag har hittills så bör jag bli nöjd även med de blåa tänkte jag.

Dagens beställning blev en GSR18V-EC samt en GST18V-LIB, skruvdragaren med 2st 4.0Ah batterier och en snabbladdare från Toolab och sågen som en body only från Axminster. Öppnar därmed även dörren in i världen med L-BOXX.

Får passa på att tacka forumet och främst denna tråden för en massa idéer och inspiration.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Välkommen till forumet, och framförallt välkommen till VERKTYGSTRÄSKET :D
Once you get in, you'll never get out! :)
 
  • Gilla
Carreyfan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.