Snyggelisnyggt! Klockrent....så dom stannar var det ja...

Säger bara en sak, vilket mupp mäklare!
Men då fick man sig ett skratt på morgonkvisten.
 
Mikael_L
Hehe, jag fick dagens asgarv så här tidigt på morgonen, - lovande ... :D

"Plats för tvättmaskin", va!!, när mäklaren kunde skrivit "Plats för kattlåda" d^_^b
 
Lägenheten hade nog varit lättare att sälja med ett par exteriörbilder och en planlösning bara :)

Och hur tänker egentligen mäklaren när han lägger ner så mycket tid på fotografering på en lägenhet med 44´000:- i utropspris?, det kan ju inte bli många kronor i arvode direkt?
 
Daniel78 skrev:
Lägenheten hade nog varit lättare att sälja med ett par exteriörbilder och en planlösning bara :)
"Plats för utsikt över plats för uteplats" ...
 
Larsa skrev:
Iof inte ett hus, men snacka om home staging.... [länk]
Källaren var ju ok i alla fall d^_^b
 
Hahahaha interiörbilderna rök från webben under eftermiddagen men jag hann se härligheten i dess fulla prakt. Kunde de inte ens ha tömt kattbajset innan de fotade?!
 
tompaah7503 skrev:
Hahahaha interiörbilderna rök från webben under eftermiddagen men jag hann se härligheten i dess fulla prakt. Kunde de inte ens ha tömt kattbajset innan de fotade?!
Attans också, frugan hann inte se dom :(, var det någon som sparade bilderna?

Snyggt att flasha alla telefonnummer till hela styrelsen och vaktmästaren också.

Mäklaren måste ha skickat ut en 15-årig praktikant med kameran.
 
Försöker de sälja hela Töreboda på en gång??

47 bilder för att sälja en etta. Och så får man ändå inte se hur den ser ut inuti.
 
Redigerat:
raveper skrev:
Försöker de sälja hela Töreboda på en gång??

47 bilder för att sälja en etta. Och så får man ändå inte se hur den ser ut inuti.
Jag tror de har haft rätt bra med trafik... Förrut fanns det bilder från insidan. Tänk dig en 20årig redneck som bott där själv i ett år. Fota.

  • Sydstatsflaggor som gardiner-check!
  • Sprit och disk i köket-Check!
  • Porslinskossor på hyllan-Check!
  • 5 liters dunk med tvål i badrummet-Check!
  • Statoilflagga på väggen-check!
  • Fruktansvärt ostädat-Check!
  • Bajs i kattlådan.check!
 
Adam Live hade med bilderna i fredagens sändning, så ni som vill se kan se avsnitt 69 här http://www.tv3play.se/program/adamlive ca 18,30 in i programet börjar det....
Kan vara för att AdamLive hade med detta som dom fått mycket trafik på sidan och tatt bort bilderna...
 
Putte 81 skrev:
här e en länk på ett "coolt" hus... endast 55 miljoner =)
[länk]
Som att bo i en hotell lobby... Inte min stil, men coolt bygge. Undrar hur mycket vita villan bakom fick i ersättning för att inte överklaga grannhöran?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.