Snälla beräta vad det är för tveksamhet du har gärna i detalj

Mvh Pär H

Hur går det med priserna Pär?

Istället för att hacka på Bill som trots allt är rätt ointressant. Vi är ju överens om att clearvue är intressant... Kanske vi kan fylla på med vad har vi före mini cv och vad har vi efter. dvs hur blir detta ett komplett system? I mitt fall är det helt OK att ansluta en maskin i sänder och även att flytta anslutningarna mellan dessa. Jag har ingen aning. Det är därför jag frågar. Hur tänker ni göra?

L

Om man beställer direkt av CV en mini cv06 65.00 shipping 120 + 65 = 185.00 total
är pris hem till dig 65 USD är i dag 521 kr 120 USD=1001,93
+moms som är 1,4%eller 1,7% kommer inte i håg vad tullen sa. Maskiner som har en motor så blir tullen 2, nånting . Och sen sedvanliga momsen 25%.

Om man grupp beställer så blir frakten något lägre men då hamnar allt på ARLANDA och så måste det skickas vidare så jag tror inte det blir så mycket billigare
bara större chans att det strular
totalpris ink moms ,tull,frakt,mini cv06 =ca1900 kr så det är bara att slå till för dom som är intresserade

Annars så blir det till att komma till Arlanda !

Mvh Pär H

pär h skrev:
Om man beställer direkt av CV en mini cv06 65.00 shipping 120 + 65 = 185.00 total
är pris hem till dig 65 USD är i dag 521 kr 120 USD=1001,93
+moms som är 1,4%eller 1,7% kommer inte i håg vad tullen sa. Maskiner som har en motor så blir tullen 2, nånting . Och sen sedvanliga momsen 25%.

Om man grupp beställer så blir frakten något lägre men då hamnar allt på ARLANDA och så måste det skickas vidare så jag tror inte det blir så mycket billigare
bara större chans att det strular
totalpris ink moms ,tull,frakt,mini cv06 =ca1900 kr så det är bara att slå till för dom som är intresserade

Annars så blir det till att komma till Arlanda !

Mvh Pär H
Fanns det inte möjlighet för dem att ordna någon sorts mängdrabatt, vi verkar ju vara ett helt gäng som är intresserade.

Jag sa att det skulle röra sig om minst 6 st mini och det var det pris jag fick

Om alla som verkligen vill ha en mini skickar ett PM till mig så skall vi se hur många det blir efter det kan jag fråga om mängdrabatt

Mvh Pär H

Hej jag har frågat Ed på Clear vue om man kan få mängdrabatt på mini cv06 och hur många man måste köpa för att få mängdrabatt tillsammans med andra frågor och den frågan svarade han inte på så någon rabatt blir det inte.

Och billigare frakt funkar bara till arlanda. Så ni som vill ha en mini cv får fixa en själv till det fasila priset av ca 1900 kr ink alt.

Det är möjligt att han kan skicka till någon annan flygplats. Mejla han och fråga om frakt med UPS Supply Chain Solutions. Det är något mindre bolag som UPS har köpt sa Ed. Det är det bolaget som skulle frakta till arlanda.

Mh pär H

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.