Art 38-1281, någon som vet om den duger som "köks-tv"? ;)

Om du tycker att 7 tum räcker så är den ännu billigare på siba 1990 spänn just nu.
Själv har jag en 14-tummare och tycker det är i minsta laget. ( tv, i köket alltså ;D )
Elgiganten har en LCD på 14 tum under 4000 kr

"Elgiganten har en LCD på 14 tum under 4000 "

Ah.. Man kanske skulle fara en repa via när man far till Uppsala.. I butiken runt hörnet kostade en Philips 849 euro..

Schwingen skrev:
Och som vanligt hittar ni priser här [länk] ;D
Nä, den som jag såg på Elgiganten fanns inte med. ???
PHILIPS 14PF6826 3990:-

Nja, i köket blir den förmodligen för liten.

Tänker själv sätta en sån där på toaletten, däremot.

Tony_Westman skrev:
Nja, i köket blir den förmodligen för liten.

Tänker själv sätta en sån där på toaletten, däremot.
Det skulle ju faktiskt kunna få vilken kille som helst att sitta ned och kissa. ;D

ClasseClas
GasGlad skrev:
Det skulle ju faktiskt kunna få vilken kille som helst att sitta ned och kissa.  ;D
Beror ju på var TFTn är monterad. När jag bodde på ett hotell i södra Japan kring -98 hade de en 5 tums skärm inmonterad i kaklet ovanför toastolen. Där var det inte tänkt med ngt sittpinkande inte...
T o m på baseballstadion i den stan fanns det TFT-skärmar inmonterade i väggen ovanför pissoaren! Inte en chans att missa ngt av matchen!

GasGlad skrev:
Nä, den som jag såg på Elgiganten fanns inte med. ???
PHILIPS 14PF6826 3990:-
Elgiganten brukar visst begära egna modellbeteckningar på philipsprylarna (och säkert andra fabrikat också) för att deras lägsta-pris-garanti inte ska fungera >:( >:(

yxis skrev:
Elgiganten brukar visst begära egna modellbeteckningar på philipsprylarna (och säkert andra fabrikat också) för att deras lägsta-pris-garanti inte ska fungera  >:(  >:(
Detsamma gäller faktiskt alla stora kedjor, att de har modellbeteckningar som det är svårt att hitta någon annanstans i Sverige. Exempelvis så köpte jag en DVD-spelare på Siba för några år sen som egentligen var för den Franska marknaden.

GasGlad skrev:
Detsamma gäller faktiskt alla stora kedjor, att de har modellbeteckningar som det är svårt att hitta någon annanstans i Sverige. Exempelvis så köpte jag en DVD-spelare på Siba för några år sen som egentligen var för den Franska marknaden.
Inte nog med det, jag har sett att de kört identiska produkter med olika beteckning under julförsäljning resp mellandagsrea.

Förresten, kan du välja secam-system på utgången från dvd-spelaren då? :)

yxis skrev:
Inte nog med det, jag har sett att de kört identiska produkter med olika beteckning under julförsäljning resp mellandagsrea.
HP deskjet 5652 heter 5655 på El Giganten... Undrar varför... hehe

johansjostrand skrev:
HP deskjet 5652 heter 5655 på El Giganten... Undrar varför... hehe

Just Elgiganten är nog bättre än de flesta på sin prisgaranti. De kräver att produkten ska vara från samma tillverkare, ha motsvarande specifikationer och kunna köpas på lika vilkor. Är bara specifikationerna likadana betyder alltså modelbeteckningen inte någon större roll.

Hmmm om man nu kan få philipsen för 500 euro så motsvarar det SEK 4500..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.