Ni som har cellplast under poolerna, jag gjorde eventuellt en blunder..

La 100mm vanlig s100 cellplast, och 50mm jackfoam.Nu står hela poolen på det, även metallstagen som bär upp det.. fyllt halva och de har inte tryckts igenom. Vad tror ni, kan jag fylla Hela eller är det vara tappa ur och göra om ? Stagen sitter som berget nu och går inte att rubba på för att få en bräda i mellan...
 
nikasp
Jag är också nyfiken på vilken skiva man ska välja och om man bör lägga byggplast över. Ska ställa vår på gräsmatta.
 
S salkin85 skrev:
Ni som har cellplast under poolerna, jag gjorde eventuellt en blunder..

La 100mm vanlig s100 cellplast, och 50mm jackfoam.Nu står hela poolen på det, även metallstagen som bär upp det.. fyllt halva och de har inte tryckts igenom. Vad tror ni, kan jag fylla Hela eller är det vara tappa ur och göra om ? Stagen sitter som berget nu och går inte att rubba på för att få en bräda i mellan...
Jag brukar lägga en trallbit under stolparna för att fördela trycket, har aldrig haft några problem.
 
  • Stolpar monterade på trallbitar för att fördela tryck på en svart underlagsduk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har xps300 under vår pool, även fötterna står på detta och det blir små avtryck, inte mer
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
Det blev trallbitar under fötterna.. verkar stå stabilt.

Edit, fick alltså tappa ur och göra om och rätt..
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.