Setomidor skrev:
"Most Valuable Player" :)

Tack för svaret, precis det jag menade. Står själv i valet mellan sladdar eller inte så konkret feedback är värdefull. Upplever du att tigersågen på batteri är kraftig nog? Tycket mig skymta en blå-bosch 18v där också. ;)
Ska inte kapa tråden för mycket men jag har också en Bosch 18V tigersåg och tycker också att den är kanon inte minst som trädgårdsredskap och där hade jag absolut inte velat ha sladden.
 
  • Gilla
Setomidor och 1 till
  • Laddar…
iSnobben skrev:
Ska inte kapa tråden för mycket men jag har också en Bosch 18V tigersåg och tycker också att den är kanon inte minst som trädgårdsredskap och där hade jag absolut inte velat ha sladden.
I second that. 👍
 
  • Gilla
Setomidor
  • Laddar…
Martin_B skrev:
Härligt, då kan ni få lite inspiration från de fina husen!

Är ni bara i just New Orleans eller är det rundtur i USA? I Chicago, bland många städer, finns massa fina förstäder också med många vackra villor.
Vi åker runt lite! Houston, New Orleans och sen blir det Nashville, Memphis osv tror jag!
 
harry73
Meurman skrev:
[bild]
grattis (y) , ni lyckades få tillbaka husets 'soul'. :cool:
Bra jobbat. Är insidan också färdigt?
;)
 
harry73 skrev:
grattis (y) , ni lyckades få tillbaka husets 'soul'. :cool:
Bra jobbat. Är insidan också färdigt?
;)
Hehe, skämt åsido så blev vi lite sugna på ett litet projekt här. Helt fantastiskt vackert här nere! :)
 
Martin_B
Meurman skrev:
Vi åker runt lite! Houston, New Orleans och sen blir det Nashville, Memphis osv tror jag!
Härligt! Samla krafter :)
 
Martin_B
Meurman skrev:
Hehe, skämt åsido så blev vi lite sugna på ett litet projekt här. Helt fantastiskt vackert här nere! :)
Ni får väl snabbt göra färdigt det befintliga objektet, sälja, och flytta till USA ;)

Nä, men där finns faktiskt många underbara stilar som jag saknar i Sverige. Man kan ju alltid hämta ritningar därifrån och bygga efter det i Sverige, om man nu har lust. Det mesta går om man har pengar :)
 
  • Gilla
Meurman
  • Laddar…
Överbyggda verandor är great om man bor i ett varmt och fuktigt klimat
i Sverige skulle det bli mer underhåll och förvaring tror jag.
Ungefär som vi brukar använda våra balkonger.
 
  • Gilla
Meurman
  • Laddar…
Nu är vi tillbaka i Sverige och spånet har väntat på mig! Imorn blir det ännu mer jobb! :D
Renoveringsprojekt med utspritt spån på golvet i ett tomt rum med synliga rör och väggstommar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Renoveringsarbete i gammalt hus med delvis borttagen tapet och synliga spånskivor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kalle55 och 7 till
  • Laddar…
Idag har grabbarna från värmeleverantören börjat installera värmepumpen! Lite milstolpe, känns sååå skönt!
Installation av värmepump i källare med verktyg och rör på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Installation av värmepump i källare med verktyg och byggmaterial på golvet samt en nyinstallerad enhet på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Nyligen installerad värmepump intill en gul verkstadsbyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 7 till
  • Laddar…
Vilket as! :D Kul!
 
  • Gilla
Marcussjogren och 1 till
  • Laddar…
Verkligen, vad är det för nån?
 
Ser ut som en propeller driven lekstuga (y)
Luft/vatten VP?
//Jante
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Troligen norra europas snabbaste lekstuga
 
Lite väl stor värmepump till det där lilla huset...
 
  • Gilla
Freiherren och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.