3 898 läst · 49 svar
4k läst
49 svar
Bygger nytt, flera frågor om innerväggar, våtrum mm.
då har du bara haft turKnockOnWood skrev:
Jag har borrat i kakel många gånger och det är inga problem att stanna direkt efter kaklet.. men jag tar det väldigt lugnt med borren i kakel då jag inte vill spräcka en kakelplatta som sitter på väggen redan. Kakelborrar är ju inte gratis heller så har ingen lust att köra dom i betong/metall/eller annat kul
precis.LinusW skrev:Jag har borrat i kakel många gånger och det är inga problem att stanna direkt efter kaklet.. men jag tar det väldigt lugnt med borren i kakel då jag inte vill spräcka en kakelplatta som sitter på väggen redan. Kakelborrar är ju inte gratis heller så har ingen lust att köra dom i betong/metall/eller annat kul
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag kan tänka mig att förhållande är annorlunda uppe vid Riksgränsen än här nere där det växer äpplen.SBH skrev:
Men tur, nej det tror jag inte.
Moderna golv, som är uppbyggda på korslimmat lamellträ, tror jag är väldigt formstabila,
fastän luftfuktigheten varierar en hel del här också.
va snackar du för goja? du vet inte alls var jag jobbat eller bottKnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Nu får ni lägga ner allt tjafs... min tråd är till större delen trams just nu. Om någon letar efter svar på liknande frågor som jag hade blir det ganska drygt att läsa genom denna tråd i framtiden.
Jag uppskattar engagemanget och svar på frågor och även intressant med olika åsikter. Men det har spårat ut
Jag uppskattar engagemanget och svar på frågor och även intressant med olika åsikter. Men det har spårat ut