32 306 läst ·
62 svar
32k läst
62 svar
Bygge av husvagnsgarage (Attefall)
Det har gått lite trögt på bygget ett tag men nu i helgen har det hänt lite i alla fall.
Panel har kapats, grundats och målats två gånger.
Fönster har också monterats.
Fick det avsaknade tätningsbandet från Plannja i fredags så nu är den sista nockplåten med ändbeslag på plats.
Har skruvat upp rännkrokar och börjat montera lite panel.
Kul när det går framåt lite... 😁👍
Panel har kapats, grundats och målats två gånger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fönster har också monterats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick det avsaknade tätningsbandet från Plannja i fredags så nu är den sista nockplåten med ändbeslag på plats.
Har skruvat upp rännkrokar och börjat montera lite panel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kul när det går framåt lite... 😁👍
Redigerat:
Det är frågan... 🤔nino skrev:
Har redan ett garage som är fullt med saker så man inte får in bilen där. Hade varit en dröm att ersätta det med ett större samt då även tak över bilarna, tror dock kommunens bygglovshandläggare skulle såga den idén direkt tyvärr.
Lätt att man fyller de utrymmena man har och hoppas jag klara mig från samma sak som du råkat ut för i alla fall.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden