Det har gått lite trögt på bygget ett tag men nu i helgen har det hänt lite i alla fall.
Panel har kapats, grundats och målats två gånger.

20260607_133530.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fönster har också monterats.

20260601_194627.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick det avsaknade tätningsbandet från Plannja i fredags så nu är den sista nockplåten med ändbeslag på plats.
Har skruvat upp rännkrokar och börjat montera lite panel.

20260607_181500.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kul när det går framåt lite... 😁👍
 
Redigerat:
  • Gilla
Peter_Bromma och 8 till
  • Laddar…
Var ska du ha husvagnen sen då när du fyllt upp det där med allt möjligt? 😄

Jag byggde en carport för 5-10år sen, gjorde den så hög och bred så husvagnen skulle gå in, den har inte än stått under där....
 
  • Haha
  • Gilla
Jan Ehn och 10 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Var ska du ha husvagnen sen då när du fyllt upp det där med allt möjligt? 😄

Jag byggde en carport för 5-10år sen, gjorde den så hög och bred så husvagnen skulle gå in, den har inte än stått under där....
Det är frågan... 🤔
Har redan ett garage som är fullt med saker så man inte får in bilen där. Hade varit en dröm att ersätta det med ett större samt då även tak över bilarna, tror dock kommunens bygglovshandläggare skulle såga den idén direkt tyvärr.
Lätt att man fyller de utrymmena man har och hoppas jag klara mig från samma sak som du råkat ut för i alla fall.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.