6 904 läst · 15 svar
7k läst
15 svar
Bra skruvdragar-erbjudande?
Sida 1 av 2
Dewalt är ju bra men deras batterier kan vara ganska kass, vi har fått köpa ganska många nya på jobbet pga att dom satts i laddaren direkt efter användning.
Man får inte ladda varma batterier för då blir dom förstörda.
Dewalt kanske har löst detta problem nu.
Jag har en Milwaukee 18 V med slag och den har jag plågat rejält men den funkar bra än.
Jag har nog inte använt min vanliga sladdmaskin mer än ett par ggr på tre år sen jag köpte min Milwaukee.
Laddaren har även koll på batteritemperaturen och börjar inte ladda innan det har svalnat.
Man får inte ladda varma batterier för då blir dom förstörda.
Dewalt kanske har löst detta problem nu.
Jag har en Milwaukee 18 V med slag och den har jag plågat rejält men den funkar bra än.
Jag har nog inte använt min vanliga sladdmaskin mer än ett par ggr på tre år sen jag köpte min Milwaukee.
Laddaren har även koll på batteritemperaturen och börjar inte ladda innan det har svalnat.
Om du nu vill ha en skruvdragare och inte en borrmaskin så klarar du dig i 95% av fallen med en Bosch GSR 10.8 V-LI. Fyndas för 1370:- inkl 2 batterier och väska (och hölster!) på www.drift-underhall.se. Har man en gång testat vill man inte skruva med något annat
Stefan
Stefan
Kolla noga med DeWalt från Rusta och liknande, de går inte att jämföra med de "vanliga" maskinerna för mer pengar. Det är faktiskt skillnad på DeWalt och DeWalt. Jag kan helt klart rekommendera AEG BS12X, den blev bäst i test i DN test. De testa bla. Hitachi, Makita, Dewalt, Bosch mm.
Någon kampanj nu
Makita 6317D med 2st 2.6AH batterier
2399kr
Bra pris tycker jag
Makita 6317D med 2st 2.6AH batterier
2399kr
Bra pris tycker jag
Det är en ren kampanjmaskin som inte finns i Boschs ordinarie sortiment. (Har debatterats i tidiagre inlägg). Enkel plastchuck utan spindellås, lägre dragstyrka, made in Malaysia. Behöver absolut inte vara en dålig maskin för det. Den är liten, lätt och smidig. Men att som företaget Lindeholms påstår att ordinariepris är 2995 kr är ju rent skrattretande.JockeR skrev:
Har för mig att även K-rauta kränger denna maskinen för samma pris. Den är förresten hoptejpad i Singapore eller Filipinerna...en Bosch Blå! ..skamligt...JockeR skrev:
f'låt, såg inte ab-cd's inlägg. :-[