Dublin skrev:
Ni har ju glömt några "måsten":
Eldriven duk till projektorn. Inte för att det finns nån som helst anledning till att hissa upp och ner duken, men det har hög imp-faktor på polarna...
[länk]
Om ni har plats skulle jag tipsa dig om att skaffa en ramspänd duk istället. Bättre på alla sätt förutom att det tar "mer plats". En rullduk blir det snabbt vågor i, och om det ska vara bekvämt vill man ha en med motor och då måste du även dra fram ström till duken.

Har projektor själv hemma nu men tyckte innan jag skaffade den och även nu att en ramspänd duk är mycket coolare än vad en rullduk är, påminner bara om skolan :D

Dublin.... Den soffan har jag ju sett. Brukar vara med på MTV när det visar kändisarnas hem. OCH den är fuuuul! :) Bra ide, men det blir nog en vanlig soffa. Jag får väl köpa ett stort soffbord istället, där allt får plats.

Jovial.. Det stämmer alldeles säkert, men jag behöver den väggen bakom duken till en "bokhylla". Har inte plats till den någon annanstans. Så en rulle-duk behövs, antingen med eller utan motor.

Det låter som att du kan få inreda vårat rum i källaren, låter precis som jag vill ha, har projektor m.m.

Men kan inte få till ett snyggt rum, det som jag stör mig på me projektorn är att det låter för jäkla mycket i en källare, så ljuddämpa i hörn m.m

Mvh Alexio

Den tanken är inte ens tänkt. Jag har hämtat ut projektorn och duken idag.... får väl sätta upp grejorna och sen se om det behövs ljudisoleras på något sett. Rummet blir super mysigt, ända nackdelen är att jag hittat en fuktskada i golvet. Så nu blir det till att vänta på att försäkringsbolagen ska slåss färdigt innan golvet blir lagt. :(

Hej hej... Nu är rummet klart!!! Det blev tokbra och många hockeykvällar har det redan blivit där nere :) Lite synd att Brynäs åkte ut på tok för tidigt bara :) Men det är ju domarens och isens fel (har jag lärt mig) ;)
Lovade ju lite bilder på rummet så de kommer här. Tusen tack för alla fina ideer och tips från alla....
Kramar Johanna.

ja många bilder vill vi ha :)

Frågan är ju om det blev någn stång!
jag har erbjudit en mobil stång hemma men nappen är lika få som när man fiskar utan krok och bete en het sommardag.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.