richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Passar ju bra om man har flera systainers sedan tidigare, skulle passa bra till min GLL-3-80, men det får nog bli en i rätt färg
Min 180 mm Bosch vinkelslip får inte plats ingen vanlig systainer så..
Min 180 mm Bosch vinkelslip får inte plats ingen vanlig systainer så..
Bättre pris, dock utan Bosch loggan.
https://www.vangroningentools.nl/a-53080255/systainers/tanos-systainer-t-loc-2-80102236-bosch-kleur/
€19.50 i frakt
https://www.vangroningentools.nl/a-53080255/systainers/tanos-systainer-t-loc-2-80102236-bosch-kleur/
€19.50 i frakt
Kan man se inredningen i dessa någonstans?
Det som irriterar mig s-tan med de två bosch-väskor jag har är att konstruktören uppenbarligen missat sladden när de gjort inredningen. I båda fallen får man pressa ner böjskyddet i en skarp 180-gradersböj och sedan försöka knöla in resten av sladden där det råkar finnas plats.
Det som irriterar mig s-tan med de två bosch-väskor jag har är att konstruktören uppenbarligen missat sladden när de gjort inredningen. I båda fallen får man pressa ner böjskyddet i en skarp 180-gradersböj och sedan försöka knöla in resten av sladden där det råkar finnas plats.
Det gäller inte bara Bosch, har några andra väskor för andra fabrikat hemma (Hilti och DeWalt). Även där ser det ut som om sladd är något som man helt har glömt bort att maskinen har när man gjorde inredningen..... Inte kul att behöva böja böjskyddet tvärt precis där det lämnar maskinen för att få plats ed sladden i väskan .C cpalm skrev:
Nej, nej, uppenbart användarfel. Självklart ska du inte försöka stänga lådorna eller ens ha inredningen i en lådaC cpalm skrev:Kan man se inredningen i dessa någonstans?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sanslöst dålig passform, fräckt att ta betalt för skräpet