Stefan N Stefan N skrev:
Ursäkta trådlyftet men jag sprang på dessa idag. Har inte sett den varianten med Bosch förut.
[bild] [bild]
€102 + frakt :oops:
Hälften hade man kanske kunnat leva med..

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Vad har denna för fördelar jämfört med nya l-boxxen om man bortser ifrån att man kan få lite ordning om man lider av blandmissbruk? :)

Man kan ju öppna lådan även om man har en annan låda ovanpå.

Det går väl med nya l-boxxen också?

richardtenggren
Passar ju bra om man har flera systainers sedan tidigare, skulle passa bra till min GLL-3-80, men det får nog bli en i rätt färg ;)
Min 180 mm Bosch vinkelslip får inte plats ingen vanlig systainer så..

C
Kan man se inredningen i dessa någonstans?
Det som irriterar mig s-tan med de två bosch-väskor jag har är att konstruktören uppenbarligen missat sladden när de gjort inredningen. I båda fallen får man pressa ner böjskyddet i en skarp 180-gradersböj och sedan försöka knöla in resten av sladden där det råkar finnas plats. :devilish:

C cpalm skrev:
Det som irriterar mig s-tan med de två bosch-väskor jag har är att konstruktören uppenbarligen missat sladden när de gjort inredningen. :devilish:
Det gäller inte bara Bosch, har några andra väskor för andra fabrikat hemma (Hilti och DeWalt). Även där ser det ut som om sladd är något som man helt har glömt bort att maskinen har när man gjorde inredningen..... Inte kul att behöva böja böjskyddet tvärt precis där det lämnar maskinen för att få plats ed sladden i väskan :thumbdown:.

C cpalm skrev:
Kan man se inredningen i dessa någonstans?
Det som irriterar mig s-tan med de två bosch-väskor jag har är att konstruktören uppenbarligen missat sladden när de gjort inredningen. I båda fallen får man pressa ner böjskyddet i en skarp 180-gradersböj och sedan försöka knöla in resten av sladden där det råkar finnas plats. :devilish:
Nej, nej, uppenbart användarfel. Självklart ska du inte försöka stänga lådorna eller ens ha inredningen i en låda ;)
Bosch-elverktyg med sladd och slipdelar i en öppen verktygslåda med dålig passform.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sanslöst dålig passform, fräckt att ta betalt för skräpet:thumbdown:

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
C
nanowire nanowire skrev:
Sanslöst dålig passform, fräckt att ta betalt för skräpet:thumbdown:
He he, har nästan funderat på att ta ur ett jack i lådan för sladden, så kan man linda den runt lådan sen :rofl:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.