Felde skrev:
Nämner det igen. För er som är sugna på en indego och har hornbach nära, 10% extra av priset så får den för dryga 9300. Börjar bli lite väl billig...


;)
Närmaste Hornbach från Linköping är : Botkyrka......
18 mil enkel.....
 
Har precis lagt på luren till Bosch "servicecenter". Enligt den handläggaren ska det ända som är ändrat (han var mkt tydlig med att det var den infon dom hade fått) mellan 2012 och 2013 års modell vara att knivarna gjorts om så att de ska vara tystare. Det ska alltså bara vara att byta knivarna så är det samma modell. Hoppas det stämmer för jag ska unbox:a min 2012 i veckan.
 
Finns det någon här som har hört både 2012 och 2013 live?
 
9329:-....man tackar :)
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1367930654.991906.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
M J
  • Laddar…
Eriksgatan skrev:
Enligt Bosch skall man kunna uppdatera den själv med SD-kort genom att ladda ned uppdateringar från deras hemsida, det sade åtminstone en kundtjänstmedarbetare där senast idag. Någon uppdatering har åtminstone jag inte kunnat finna där ännu.
Är det inte lite märkligt att det inte finns en enda uppdatering till Indego efter ett helt år...?
Den är ju bevisligen ganska buggig.
Jag anar att Bosch har köpt mjukvaruutvecklingen av någon extern konsult och inte vill ta kostnaden för det alltid nödvändiga underhållet av mjukvaran.
 
Sir Longfellow - fast 2-3 tusen billigare borde motivera resan. Kan ju säker hitta nått skoj på vägen att göra ;)

Annars så får du sätta in pengarna på mitt konto så åker jag förbi och köper den åt dig ;)


hagi i Gais - härligt att se. Man kan spendera de 3000 kr på bättre saker! :-D
 
Eller så samlar man på sig alla buggar som behöver fixas och hyr in en konsult på timbasis som får justera de alla.
 
Jag är övertygad om att man jobbar kontinuerligt med programvaruutvecklingen, i Tyskland har de ju version 5.8 medan vi har 5.7 här. Nyare versioner finns, det är inte där skon klämmer...
 
Eriksgatan
Jo. Det finns ju bevisligen minst tre olika programversioner installerade idag. Vilka fixar som skiljer dem åt verkar inte lätt att ta reda på. Kan vara så simpla saker som att de rättat stavfel i GUI - men det verkar de iofs inte ha prioriterat...
 
M J skrev:
Jag är övertygad om att man jobbar kontinuerligt med programvaruutvecklingen, i Tyskland har de ju version 5.8 medan vi har 5.7 här. Nyare versioner finns, det är inte där skon klämmer...
Vart klämmer skon då tro, ekonomiskt ? Eller hur fel som uppkommer vid uppdatering ska hanteras och rutin för detta m.m.. ?
 
mortimer skrev:
Eller hur fel som uppkommer vid uppdatering ska hanteras och rutin för detta m.m.. ?
Det tror jag är närmare sanningen. Samt att man säkerligen vill att den version man släpper för allmän spridning verkligen är rigoröst testad och utprovad så att man inte behöver korrigera den i sin tur omgående och därmed får flera versioner som sprids samtidigt. Senaste versionerna levereras nog med nya maskiner först, och kommer de att gå utan att nya problem rapporteras så kommer den nog att släppas skulle jag tro.
 
Hagi i GAIS skrev:
9329:-....man tackar :)
Du timade det väl, nu har komplett.se höjt igen, till 14.988:-... ;)
 
Min dag idag :) (och igår när GAIS vann derbyt) :)
 
Haha , underbart!

Förövrigt förlorade Blowit med. Gårdagen var magisk för oss Gaisare! ;)
 
Eriksgatan
Hagi i GAIS skrev:
9329:-....man tackar :)
Hagi, jag kom tydligen till Hornbach efter dig, runt 15.45. (Var för övrigt mitt andra "återköp" under tre dagar på Indegon...) "Nu har vi en sådan här igen" sade de. Brydde sig inte om att kolla Kompletts hemsida, vilket kan ha varit tur med facit i hand. (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.