2 102 läst · 17 svar
2k läst
17 svar
Bortforsling av träd Skåne
Hade för ett par år sen en gammal (minst 30 år) vedbod som skulle bort, la ut den som bortskänkes och ett par kom och plockade ner den i bitar, lastade den på släpet och allt försvann.M Minsaga skrev:
Alla bräderna var lite mjuka i nederkant så vet ej vad dom skulle ha dom till (dela och elda?)
Så för annonskostnad sparade jag minst en heldags jobb och dom som hämtade var skitnöjda
Låter ju lovande, har också ett par gamla skjul som ska bort. Jag provar Blocket!A Argastesnickaren skrev:Hade för ett par år sen en gammal (minst 30 år) vedbod som skulle bort, la ut den som bortskänkes och ett par kom och plockade ner den i bitar, lastade den på släpet och allt försvann.
Alla bräderna var lite mjuka i nederkant så vet ej vad dom skulle ha dom till (dela och elda?)
Så för annonskostnad sparade jag minst en heldags jobb och dom som hämtade var skitnöjda
Sen i regel dom som gör sånt här har det oftast lite sämre och gör det för att dom behöver det.M Minsaga skrev:
Kanske ni inte har ett lika stort klientel i Vellinge som har det lika dåligt ställt men kostnaden för annonsen är försumbar mot besparingen i tid om det lyckas.
Liknande trådar
-
Få bort stor sten i trädgård s.skåne?
Trädgård allmänt -
Se upp: 4 trädgårdsbolag i Skåne har tagits över av kriminella
Artikelkommentarer -
När latheten föder kreativiteten ... bortforsling av trädgårdsavfall
Trädgård allmänt -
Päronträd i Skåne
Häckar, Buskar & Träd -
Bortforsling av trädgårdsavfall
Häckar, Buskar & Träd