M Minsaga skrev:
Jag provade med Marketplace och någon annan sida på Facebook, men det blir borttaget direkt av någon algoritm. Men Blocket är ju en idé!
Hade för ett par år sen en gammal (minst 30 år) vedbod som skulle bort, la ut den som bortskänkes och ett par kom och plockade ner den i bitar, lastade den på släpet och allt försvann.
Alla bräderna var lite mjuka i nederkant så vet ej vad dom skulle ha dom till (dela och elda?)
Så för annonskostnad sparade jag minst en heldags jobb och dom som hämtade var skitnöjda;)

A Argastesnickaren skrev:
Hade för ett par år sen en gammal (minst 30 år) vedbod som skulle bort, la ut den som bortskänkes och ett par kom och plockade ner den i bitar, lastade den på släpet och allt försvann.
Alla bräderna var lite mjuka i nederkant så vet ej vad dom skulle ha dom till (dela och elda?)
Så för annonskostnad sparade jag minst en heldags jobb och dom som hämtade var skitnöjda;)
Låter ju lovande, har också ett par gamla skjul som ska bort. Jag provar Blocket!

• Gilla
Argastesnickaren
  • Laddar…
M Minsaga skrev:
Låter ju lovande, har också ett par gamla skjul som ska bort. Jag provar Blocket!
Sen i regel dom som gör sånt här har det oftast lite sämre och gör det för att dom behöver det.
Kanske ni inte har ett lika stort klientel i Vellinge som har det lika dåligt ställt men kostnaden för annonsen är försumbar mot besparingen i tid om det lyckas.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.