705 258 läst · 3 808 svar
705k läst
3,8k svar
blocket tips
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 706 inlägg
Efter snabbt genomförd förhandling så ringde jag och var på plats 10min senare.
Bilder kommer när jag baxat ur den ur bilen.
Bilder kommer när jag baxat ur den ur bilen.
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg
Grymt!13th Marine skrev:
Hur stora hjul var det. Jag har massa babyblå färg kvar om du vill måla den i samma som min. De är i princip samma konstruktion som de gamla deltorna (om du vill se amerikanska filmer)
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 393 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg
Ja, men armen sitter kvar så är väl bara själva träkåpan som saknas på hyveln?Björn Melander skrev:
Och sen skyddet till sågen såklart.
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 706 inlägg
Nej då.
Det blev bara lite kris här hemma, den lokala baxarsektens praktikant bestämde sig för att inte vara hjälpsam och därmed kraftigt reducera mantalet i sekten genom att upptaga en medlems fulla uppmärksamhet.
När denne strulpelle, aka "den lille terroristen" bestämt sig för att flytta runt huvudkuddar kunde återigen sekten baxa.
Praktiskt nog hade citronträdet 5min tidigare lämnat sin plats i multifunktionsutrymmet och kunde därmed lämna plats åt dessa:
Tydligen hade de skrivit fel pris i annonsen, det skulle bara vara 200kr för slipmaskinen.
Fick även med ett extra sågband samt en längre trefaskabel.
Och som tidigare undrats så är hjulen på 35cm.
Det blev bara lite kris här hemma, den lokala baxarsektens praktikant bestämde sig för att inte vara hjälpsam och därmed kraftigt reducera mantalet i sekten genom att upptaga en medlems fulla uppmärksamhet.
När denne strulpelle, aka "den lille terroristen" bestämt sig för att flytta runt huvudkuddar kunde återigen sekten baxa.
Praktiskt nog hade citronträdet 5min tidigare lämnat sin plats i multifunktionsutrymmet och kunde därmed lämna plats åt dessa:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Tydligen hade de skrivit fel pris i annonsen, det skulle bara vara 200kr för slipmaskinen.
Fan. Jag som tänkte åka och hämta slipen...13th Marine skrev:Nej då.
[bild]
[bild]
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 706 inlägg
Sorry! Du kan få komma hit och låna den
Trevlig Inca major med fina tillbehör. Grattis till den som får den hos sig
https://www.blocket.se/vi/85702966.htm
https://www.blocket.se/vi/85702966.htm
Logga in
Skapa konto
Fin såg. Har en likadan, men inte lånhålsborren och hållaren för tappsågning. Kan väl inte påstå att jag behövt dem nånsin, men hade varit trevligt att ha.
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 627 inlägg