698 873 läst · 3 797 svar
699k läst
3,8k svar
blocket tips
Jag köpte en skolmaskin RP 25 för 4.000 och tyckte det var ett hyfsat pris...Björn Melander skrev:
Med separata matningar/motorer för plan och rikt
Dock inte helt perfekt spånhantering med tillhörande huvar men det kanske har att göra med för dålig spånsug. Vem vet, inte jag...
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 387 inlägg
Ja, det måste vara ett bra pris. Ser nu på annonsen att det är en kombi.
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 387 inlägg
Absolut, vart ska du ställa den?
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Det skulle väl vara som referens. Jag som inte kan något om pelarborrar är ju exempelvis intresserad av vilket märke det var och vad ett fördelaktigt pris är (som motiverar att bli postat i den här tråden) så att man kan förebygga risken att bli lurad
Ni har inte missat så mycket. Remdriven tingest av märke iaf inte jag kände igen. Inget pris angivet i annonsen så lite svårt att avgöra om den va prisvärd eller ej.Klaugust skrev:
Absolut! Menar mer generellt. Det kan ju handla om en Ejca plan- och rikthyvel eller vad som helst, med en skärmdump (eller åtminstone att man beskriver produkten eller kopierar annonstexten) kan framtida intressenter få reda på vad diskussioner som kan uppkomma i den här tråden kopplat till en död länk handlar om. Bra ur ett konsumentperspektiv! Nu är det ju såklart upp till varje postare att avgöra vad rimlig arbetsinsats är. Men för oss som håller lite passiv koll på marknaden hade det varit klart fördelaktigt.Ola C skrev:
Tips vet jag inte om denna elu handöverfräs kvalificerar in som men den va ju tjockt fet. Nån som har en aning om årtal?
https://mobil.blocket.se/annons/vasterbotten/handoverfras_elu/82889874
https://mobil.blocket.se/annons/vasterbotten/handoverfras_elu/82889874
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Allvetare